NA: Zelos Swordfish Teal titanium

4 stuks. Ongeveer ter grootte van een schakel totaal. Fijne band en dito sluiting. Al is het logo in sommige gevallen iets te scherp afgewerkt. Daar heeft deze overigens geen last van.

1 like

Frisse verschijning! Ik vind 'm mooi👌

1 like

Heel fijn voor de warme maanden of als je zoals ik em ook wel eens om de rechter pols draagt.

1 like

Mooi merk voor de liefhebber heb zelf een Mako V2 meteoriet met selita uurwerk en de zeer gewilde Skyraider Titanium ETA uurwerk 50 van gemaakt.(mijne is pre productie prototype). Werelwijd snel groeiend populair bij liefhebbers en verzamelaars.Zelfs een beperkte oplage tourbillon watch. :+1:t3:

1 like

Echt een super mooie dial, knalt er echt uit! Gefeliciteerd ermee, zie me zelf er ook nog wel eens mee lopen (of met de mooie ‘ice’)

1 like

Ze timmeren inderdaad lekker aan de weg. Prijstechnisch ook echt heel scherp in de markt. Daarnaast een befaamde klantenservice. Moest er gewoon eens een hebben!

Snap ik enjoy. :+1:t3:

1 like

Heb tijdje terug ook een Zelos aangeschaft. Een Hammerhead II. Degelijk spul, al zit er inderdaad een eenvoudig uurwerkje in. Geen titanium, deze Hammerhead, dus een flink blok staal aan de pols…:laughing:

2 likes

Lumekanon en een goede foto van de kleur zoals hij doorgaans overkomt👌.

3 likes