Wow… Wist niet dat er een De Luca op HF rondzwierf… Is dit een MKI?
Mooi hoor, en dan ook nog op staal
Leuk verhaal, en prachtig horloge. Is ook weer wat anders dan de el primero
Veel draag plezier!!
Gefeliciteerd met je aanwinst
What the… ??
Ik vraag
komt hij aan met
Ook 1996-1999 neem ik aan (Tritium, pip)?
Op staal… Pfffff Prachtig
Incl een verse Service van Zenith a 1000+
Overigens wel met nieuwe wijzers ed hoor.
Ja, die El Primero beurtjes zijn niet goedkoop…
Effe opgezocht, 1395 euro.
Heb vorige week een Primero gepast bij S&C Groningen, die was 25% off. Helaas was dial deels skeleton dus dat is hem niet. Een blauwe Defy in titanium zou mijn volgende grail zijn.
Ja, de huidige open hart/skeleton El Primero’s (en Defy’s) doen het ook niet voor mij.
Een blauwe Defy titanium daarentegen…
Je hebt gelijk, ik moet me eerlijk gezegd nog verdiepen in de verschillende modellen en variaties maar deze ziet er beter uit dan degene die ik liet zien.
Heel mooi👌🏾
Volgens mij waren die zonder tekst prototypes toch? Nooit verkocht zonder modelaanduiding meen ik.
Volgens mij is het precies andersom. Alle defy’s geschikt voor verkoop hebben geen typenaam op de wijzerplaat. De proto’s juist wel dus koop je een defy classic dan staat er geen defy op de wijzerplaat…

Volgens mij waren die zonder tekst prototypes toch?

Alle defy’s geschikt voor verkoop hebben geen typenaam op de wijzerplaat
Beide varianten komen ruimschoots voor op C24. Zonder modelaanduiding meer dan met

Volgens mij is het precies andersom.
Stom! Je hebt natuurlijk gelijk. Ik heb er n.b. twee gehad. Zonder type-aanduiding inderdaad.

Beide varianten komen ruimschoots voor op C24. Zonder modelaanduiding meer dan met
Maar zijn dat de echte foto’s van het te verkopen horloge? (Die met modelaanduiding dan).

Maar zijn dat de echte foto’s van het te verkopen horloge? (Die met modelaanduiding dan).
Volgens mij zijn dat veelal geleende foto’s. Bijvoorbeeld de foto’s van monochrome watches zie ik vaak voorbij komen in advertenties