NA: Zenith Chronomaster OG Triple Calendar Moonphase

Ik was al een tijd op zoek naar een mooi horloge met een moonphase en dan kom je al snel uit bij horloges die net wat te klassiek zijn voor mijn smaak. Maar gelukkig heeft Zenith in 2024 de Chronomaster Original Triple Calendar Moonphase op de markt gebracht.

Na verliefd te zijn geworden via YouTube-filmpjes, sloeg de vonk definitief over na het passen. Toen volgde het sparen en het in de verkoop zetten van mijn Omega Speedmaster Reduced, om uiteindelijk een mooie grijze deal tegen te komen.

Vorige week was het dan zover. DHL voor de deur, meer dan keurig verpakt en helemaal nieuw in de stickers inclusief door een AD afgestempelde garantiekaart. Sindsdien is het genieten van dit horloge, dat om de pols nog mooier is dan in het echt. Wel gelijk de stalen band omgewisseld voor een mooie alligator, die wat mij betreft het horloge nog even een tikkeltje extra omhoog ligt.

Kortom, helemaal in de wolken met m’n NA!

Plaatjes voor de sfeer:

35 likes

Supergaaf! Van harte. :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Heel gaaf, wat een prachtig horloge! Gefeliciteerd. Lekker veel foto’s op HF delen :nerd_face:

1 like

Prachtig van harte proficiat met een van de mooiste el Primeros.

Deze panda vind ik persoonlijk ook dé mooiste omdat dan de maanstand niet gelijk in het ook springt.

1 like

Is inderdaad heel subtiel.

Normaal ben ik ook niet zo van het goud, maar op deze plaat is ook dat subtiel en past het precies.

1 like

Oh begrijp mij niet verkeerd. Ik hou ook van goud. Heel erg.

Ging mij om de volledige uitsnede uit de plaat. Niet alleen het maantje. :grin:

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige aanwinst! Geniet ervan!

1 like

Schitterend horloge!
Dat rosé goud vind ik echt heel mooi bij deze kleuren. En een schitterend uurwerk.
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Geniet er van.

1 like

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Profciat, een ZEP in de collectie is altijd leuk. Zeg ik volledig onbevooroordeeld :innocent:

2 likes

Knap hoor! :slight_smile:

1 like

Prachtig!

1 like

Onwijs mooi! Gefeliciteerd :slight_smile:

1 like