NA Zenith Classic Skeleton

Zo’n beetje half april zat ik een beetje horloges te kijken op YT. Toen kwam er een filmpje voorbij van de Zenith Defy Skyline. Ik dacht: Die moet ik hebben!

De zaterdag daarop een afspraak gemaakt bij een bekende AD in Amsterdam. Daar het horloge te hebben gepast had het niet het wauw effect waar ik op hoopte.
Maar, ze hadden ook een Carbon Defy Skeleton liggen. Die toch ook maar even gepast. Jeetje wat een gaaf horloge, dacht ik. Die zal in Titanium nog wel veel gaver zijn.

Dus na wat plaatjes en filmpjes te hebben bekeken op het forum en op het web wist dat dit 'm moest worden. Dus maar een bestelling gedaan bij een handelaar op Chrono24.

Aangezien dit mijn eerste bestelling was die niet via de AD ging wist ik niet wat te verwachten. Maar alles verliep vlotjes. Vorige week vrijdag werd het horloge netjes thuis afgeleverd binnen de afgesproken tijd. En precies op tijd om mee te gaan op vakantie.

In het echt vele malen mooier dan op de foto’s.
Echt een schitterend horloge en merk.
Heel blij mee!

107 likes

Gaaf man! Gefeliciteerd!

1 like

Fraai! Geniet ervan!!

1 like

Heel erg tof! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

dat ziet er een degelijk horloge uit,
draag hem met plezier.

1 like

Gefeliciteerd !
Ja mooi apart horloge.

1 like

Heel tof! Lijkt me ook heel comfortabel zitten om de pols :+1:

2 likes

Defy skeleton titanium, sodemieter, wat mooi man!

1 like

N*ndeju, wat een beauty!
Een van de zeer weinige skeleton’s die ik wel zou willen hebben.
Grappig: ook overdag heeft de lumen hier een functie.

1 like

Eén van de mooiste skeletons wat mij betreft :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Echt heel gaaf deze, gefeliciteerd. Ik vind skeletons echt heel mooi maar er zijn maar weinig zo mooi als deze.

1 like

Prachtig horloge, proficiat :+1:t2:

1 like

De foto’s zeggen genoeg!
Gefeliciteerd met deze topper.

1 like

Gaaf horloge, knappe foto’s ook!

1 like

Geweldig gaaf horloge zeg :heart_eyes:

1 like

Hele, hele mooie Zenith, prachtaanwinst! :heart_eyes: Van harte en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Mooi klasse

1 like

Wat een ongelooflijk gaaf ding. Van harte en veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd met deze Zenith. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Mooi!!

1 like