Prachtig horloge!
Niet mee eens de defy chrono skeleton is de mooiste skeleton die ik ken!
Prachtig horloge!
Niet mee eens de defy chrono skeleton is de mooiste skeleton die ik ken!
Erg mooi zie je steeds vaker de 70’s look.
Veel draag plezier.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst !
Ik snap echt niet waarom ze deze niet uitbrengen - wat een plaatje!
Dat is sowieso óók waar!
Schitterend, hele goede keuze!
Erg mooie zenith!
Maastricht hebben ze geen zenith meer?
Alleen nog in A dam en Den Bosch dacht ik…
Pracht horloge, super mag je trots op zijn.
Groetjes,
Wim
Dank je
Gaaf ding is het! Draag hem met plezier!
Dank je
Proficiat!! Heel mooi horloge
Prachtig! Maar wel ff heel snel die achterlijke oranje band eraf … niks mis met rubber, maar oranje op een klasse uurwerk is als een tang op een varken!
Er zijn ook een paar Explorers op oranje op het forum, die zingen na gister hopelijk ook weer een toontje lager ; )
Zenith blijft een van de mooiste merken met een heel consistente collectie, zonder saai te zijn, en fraaie techniek! Gefeliciteerd!
Thanks
Nee joh, lekkah fris kleurtje tog ?? Oranje Boven
Serieus, de titanium band draagt fijner eigenlijk, maar deze combi is weer veel lichter van gewicht. Voor de warme dagen een goed alternatief.
Heerlijke aanwinst en leuk verhaal om te lezen. Geniet ervan
Dank hiervoor !!
Heel gaaf, dit was destijds een waardig alternatief geweest voor mijn Octo. Heeft dezelfde kenmerken waar ik zo van hou. Herken mij ook in jouw afwegingen (ben zelf voor een 38mm Octo gegaan vanwege de grootte van de 41)
Prachtig horloge, de groeten van de Bulgari variant op het Gerald Genta gedachtegoed!
Dank ,
Dat is zeker het Genta DNA en laat ook zien dat, ondanks dat het moeilijk is om onderscheidend te blijven met dit type horloge, het wel te doen is
Mooi om de evolutie te zien naar de huidige generatie Octo`s , zeker ook een blijvertje.