NA: Zenith Defy Classic - Vier op een Rij!

Ja maar ze passen zo mooi in deze Zenith box…

1 like

Klopt, heb leer/rubber ook overwogen (mooi bijpassend blauw), maar deze band, het comfort, vederlicht maar degelijk en superstrak gevormd. Beste bracelet die ik ooit omgehad heb.

1 like

Heel heel gave Zenitg collectie, maar mis inderdaad de tri-colore… Dus of de ZEP of de Sport ipv de rainbow zou mijn persoonlijke voorkeur hebben. Maar bovenal wat een collectie en mooi merk is het toch!

1 like

Pure klasse, heerlijk van harte met deze prachtige collectie. Ook de laatste aanwinst (niet echt een geïntegreerde bracelet overigens) is schitterend en maakt het helemaal af. Behalve dat je nog geen tricolore hebt en nog geen striking 10th. Niet te snel tevreden zijn dus en nog even door😀.

1 like

Ik snap je helemaal, een Zenith-only collectie en dan niet de graal… Ik vind hem inderdaad prachtig en is natuurlijk een icoon.
Als de tri-colore er ooit eens komt dan zal dat niet ten koste van één van deze gaan, en dan wordt het de zwarte Chronomaster Sport :heart_eyes:
Maar met de huidige prijs gaat dit nog wel even duren ben ik bang.

1 like

Chapeau hoor, heel mooi!

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd! Heb zelf de skeleton versie, kwaliteit is top en draagt ook heerlijk door het lage gewicht agv titanium

1 like

Klopt inderdaad. Maar hij vormt zo een mooie eenheid dat het wel zo lijkt.
Vind de blauwe leren/rubberen alternatieven ook mooi.

Haha, ja, dat krijg je ervan om verliefd te worden op een merk met zoveel historie en innovatie. En als ik die dan eindelijk heb dan krijg ik de vraag waarom er nog geen vintage cal. 135 tussen zit.
Hoe kwam ik er eigenlijk bij dat ik klaar was…

Ja, jouw posts hebben me zeker even afgeleid en ik heb echt getwijfeld of dat toch misschien nr 4 zou moeten worden. Toch voor blauw gegaan maar die skeleton is heel bijzonder.

Echt, de manier waarop die bracelet zich om je pols voegt is heel sexy…

1 like

gewoon een tweede box kopen en deze dan weer vullen want er komen zeker nog mooiere Zenith’s aan die je ook wel zou willen, niet? :wink:
volgens mij zijn de horloges die je nu hebt toch blijvers aangezien je een één merk verzameling hebt, dus is dit ook een goede gelegenheid om lekker door te gaan met dit merk :ok_hand: :smiley:

1 like

Perfecte collectie!

1 like

Mooie set zo. Misschien ga ik ook nog die kant op…in ieder geval alleen nog in huis uurwerken.

1 like

Heerlijke collectie. Als je dat Zenith virus eenmaal te pakken hebt is er geen weg terug.

Ik ben ook nog steeds erg blij met mijn Defy. Het draagcomfort is fantastisch en de looks ook.
Dacht dat ik met de aanschaf van mij Defy (afgelopen december) weer even tevreden zou zijn.

Tot die nieuwe Chronomaster Sport deze week werd gelanceerd… Damnnnn… Maar even laten bezinken. :man_shrugging:

3 likes

Wat een prachtige collectie! Echt fijn om je binnen één merk zo te verdiepen. Even uitblazen nu en genieten (en tegelijkertijd kwijlen op die 2021 chrono, je weet goed genoeg dat die er toch gaat komen)

1 like

Wauw! Mij valt de variatie op. Champagne, wit, blauw, zwart, chrono, leer, staal, dress, tool. Allemaal echt verschillende horloges met een eigen smoel en toch binnen één merk. :star_struck:
Schitterende collectie! :ok_hand:

1 like

Prachtig :ok_hand:

1 like

Defy niet weg doen… Ga je spijt van krijgen, gewoon een chrono upgraden tzt

1 like

Schitterend.
Wat een mooi merk is Zenith.
Geniet ervan.

1 like

Hij is schitterend!:heart_eyes::+1:

1 like

Schitterende collectie, ik zou hem uitbreiden naar 7, een defy skeleton, el primero en een nieuwe sport :wink:

Iedere dag van de week eentje!

1 like