NA: Zenith El Primero 410 Limited edition

Al een tijd heb ik een Zenith El Primero op mijn wensenlijstje staan. Ik heb meerdere ook om mijn pols gehad, maar nooit de trekker overgehaald. Misschien maar goed ook, want anders had ik deze niet vanaf vandaag gehad. Wat een mooi horloge heb ik overgenomen van forumgenoot Denis (@DVR)!

Het was nog wel even spannend of het vandaag zou lukken, gezien de weersvoorspelling en de daarbij verwachte ongemakken en druktes op de weg, om elkaar halverwege in Den Bosch te ontmoeten en tot de koop over te gaan. Maar vanochtend beide besloten dat we de poging konden wagen en het viel behoorlijk mee op de weg. Geen ongemakken en geen drukte, waardoor ik sinds vandaag een blije eigenaar ben van :point_down:t5::point_down:t5::point_down:t5:

Groeten,
Andy

129 likes

Nogmaals proficiat Andy! Fijn je te ontmoeten en vooral blij dat alles zo vlot is verlopen :+1:

2 likes

Dat is een hele fraaie! Veel plezier ermee!

1 like

Wow wat een gaaf horloge zeg. Ontzettend veel draagplezier gewenst

1 like

Very nice :star_struck:, gefeliciteerd. Das een mooi begin van het weekend :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Echt een prachtig horloge, veel draagplezier :smile:

1 like

Mooie aanwinst!!

1 like

Fraai! Geniet ervan!

1 like

Mooi! Veel plezier ermee

1 like

alweer een prachtig exemplaar binnen gehaald,
draag hem met plezier.

1 like

Wat een prachtig horloge :star_struck:

Dit model met moonphase zie ik niet veel op hf echt super dik! :drooling_face:

1 like

Onwaarschijnlijk mooi model! Van harte. :+1:

1 like

Mijn beste,

Wat een prachtige verworvenheid!!
Mijn complimenten!!
Een getalenteerd horloge van een markant horlogehuis. :watch:

Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Voor dit horloge wil ik mijn 1-watch-policy nog wel op het spel zetten. Deze staat al lang op de bucketlist, en inderdaad de versie met indexen ipv ugly romans. Prachtig !!

1 like

Ontzettend gave aanwinst, deze Zenith! Van harte en veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Prachtig :+1:

1 like

Prachtige El Primero!
Die rode chrono wijzer, de Zenith sterren op 10 en 2… Ontzettend mooi!

1 like