NA Zenith El Primero A384

Heel erg mooi! :+1:

1 like

Mooi model!
Bijzondere El Primero, en een mooi geschreven NA!

1 like

Daar heb je absoluut een punt, hoort bij de tijdgeest waar het horloge op gebaseerd is. Maar tis niet mijn smaak, hou niet van dat soort half open stalen banden.

Van harte proficiat!

De zenith blijft gaaf.

Waarschijnlijk de enige van het forum?

:beers:

1 like

Geen idee. Heb in ieder geval nog niet veel posts gezien met leden die dit horloge ook bezitten.

1 like

Wauw

1 like

Wat maken ze stiekem toch mooie horloges!
Daarbij ook nog eens één van de mooiste uurwerken, heel veel plezier. De stalen band sluit zo te zien mooi aan en dan voor afwisseling een mooie donker bruine band en je bent helemaal klaar.

Geniet er van. :+1:

1 like

Thanks. En die Rally strap gaat er komen. Alleen is voor de zomer niet zo fijn. Tropic Rally strap heb ik ook nog aan gedacht, maar vind leer mooier.

1 like

Erg fraai! Wat een stoere kastvorm zonder overdone te worden!

1 like

Van harte! Gaaf merk en prachtig horloge!

1 like

Daar ben ik heeeeeeeeel jaloers op!
Prachtig horloge :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Thanks. Jammer dat het merk zo ondergewaardeerd wordt. Minder marketing(budget) denk ik :sweat_smile:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst zal met rally band ook goed staan :+1:

1 like

Echt een geweldig mooi horloge!!

1 like

Geen idee of je al iets op het oog bent, maar zou zeker bij Heuervile kijken. Aardige vent en mooie bandjes.

1 like

Thanks voor de tip. Zal eens kijken.
Alleen heb ik eerst een tool nodig waarmee ik de stalen band er af krijg zonder krassen te veroorzaken. Daar ook nog tips voor?

1 like

Gewoon een goede tool van Bergeon. Of het bekende vorkje 6767 of het duurdere tangetje 6825.

Zijn ook leden die een goedkoper tangetje kopen en er dan Bergeon stiftjes in zetten. Zelf enkel ervaring met 6767 en 6825 met verschillende stiftjes.

1 like

Mooi horloge,zeer fijn verhaal.

1 like

1 like

Jaaa, cool. Van harte met deze toffe aanwinst.

1 like