Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik denk dat de jeugd van tegenwoordig dat horloge niet eens als sportief ziet. Maar wat @Windhund en jij aantonen is dat het een bandenvreter van jewelste is.
@tompj, hoe bevalt de verhouding subdials-dial je? Het lijkt mij alsof de tricompax subdials iets groter voelen dan op zān grote broer, hoe is de afleesbaarheid?
Het is net of bij de modernere versies de subdials wel meer overlappen dan bij de vintage modellen. Ik weet dat ze horen te overlappen bij dit model, dat op zich vind ik al storend, maar volgens mij overlappen ze tegenwoordig nog meer dan nodig. De datum zit dan wel weer op de juiste plek in bij dit model. Bij grotere modellen zit deze niet op de goede plek.
Het geheel vind ik overigens wel schitterend om te zien, en natuurijk gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst.
Even experimenteren met banden. De originele is roodbruin. Prachtband met rubber aan de binnenzijde.
Iemand riep dat er een racing band op moest (jij toch @HarveyDent) en geen croco. Croco vind ik mooi, maar het kan ook sportiever inderdaad.
Ik vind deze lichtere Hodinkee band ook niet verkeerd. En daar past de vlindersluiting ook op. Wat vinden jullie?
Het beeld dat ik voor me had bij de eerste reeks fotoās die in de wagen genomen zijn: blij als een kind horloge ruilen voor geld, handje schudden, wagen in en direct fotoās delen. Niet eerst naar huis rijden. Neen neen⦠eerst fotoās! Hoe snel we allen mentaal terug 6j worden wanneer we nieuw speelgoed hebben. Zalig toch
Prachtige aanwinst!
En die 38mm draagt volgens mij heerlijk.
Van het weekend nog live gezien op het vliegveld en het horloge is echt heel sprekend.
Heel veel draagplezier!!