NA: Zenith El Primero Espada

Goedemiddag op deze zonovergoten zaterdag! :sunny:

Zoals sommigen van jullie zullen weten ben ik er onlangs achter gekomen dat ik in bepaalde mate allergisch ben voor nikkel, omdat het dragen van m’n Rolex Datejust 116200 zorgde voor de kriebels! Alleen letterlijk gelukkig, want wat een ontzettend gaaf horloge was dat! Ben je als notoire flipperaar eindelijk bij een horloge dat je jezelf wel langere tijd ziet dragen, krijg je dit weer! Maar goed, niets aan te doen. 904L staal bevat nu eenmaal ruim twee keer zoveel nikkel als gewoon 316L staal. Bij mij resulteerde dat erin dat ik de DJ meerdere keren per dag af moest doen door huidirritatie. Dat is natuurlijk geen doen!

Er moest dus iets in de plaats komen dat gewoon helemaal geen nikkel bevat! Er werd door forumleden al geopperd om voor goud te gaan! Nou dat heb ik ter harte genomen. De kriebelrolex en m’n Sinn 103 St gingen naar Jaap @SuperC van Ten2Two en in ruil daarvoor kreeg ik deze schitterende nieuwe aanwinst in bezit! :blush:

Ik zou nu een heel verhaal kunnen vertellen over mijn nieuwe aanwinst, de Zenith El Primero Espada, maar in plaats daarvan laat ik de foto’s spreken. Tenslotte is spreken zilver en zwijgen goud! :smile:

171 likes

Gave aankoop man!

1 like

Gefeliciteerd met deze aankoop. Mooi om zo’n blokje 18k massief goud om de pols te hebben en heel mooi uurwerk.

Enjoy!

2 likes

WOW, héle mooie aanwist!! Veel draagplezier. :ok_hand:

:rofl: :joy:

1 like

Mooie aanwinst! Veel plezier er van :+1:

1 like

Lekker hoor. Knap ding!

1 like

Nice! Proficiat en veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Jeetje. Ik ken heel dit model niet. Wel heel erg mooi! Is de plaat bruin of brons?

Hij ziet er gloednieuw uit in ieder geval.

Gefeliciteerd!

1 like

Gave aanwinst! Te netjes voor mij, maar ik vind hem erg mooi.

1 like

Echt heeel erg mooi!! Geniet ervan

1 like

Heel mooie aanwinst, deze Zenith :+1:
Wat een leuke secondenwijzer heeft deze.
Veel draagplezier gewenst met deze gouden beauty!

1 like

Congrats, heel mooi!

1 like

Prachtige aankoop. Helemaal in t zonnetje in de achtertuin nu

1 like

Ik heb hem in mijn handen gehad. Het is echt een waanzinnig mooi ding. In het echt nog veel mooier dan op de foto’s. Niveau JLC qua afwerking, prachtig uurwerk, en dat goud icm die bruine plaat…:heart_eyes:.

Waanzinnig mooi. Gefeliciteerd ermee!

2 likes

Prachtig. Ik heb hem vaak bekeken op de site, maar jouw foto’s zo in het wild maken hem nog aantrekkelijker!

Als je hem ooit flippert…

1 like

Heel mooi horloge, veel plezier er mee!

1 like

Heel erg mooi horloge. Van harte!

1 like

Wat een ontiegelijk mooi horloge Dennis! Een waar fotomodel :sunglasses:

1 like

Top :+1::grinning:

1 like

Ik heb deze gezien en omgehad.
Prachtig gewoon :ok_hand: geniet ervan :+1::+1:

2 likes