Dat klopt. Hij mag naar een andere liefhebber.
Met de 116200 had ik een hele sterke klik, maar die zorgde voor allergische reacties. De Zenith zit veel lekkerder en comfortabeler, vanwege de gouden kast, maar ik heb er een veel zwakkere klik mee. Deze hobby drives me mad sometimes…
Als we nu goud combineren met Rolex, dan komen we uit bij Day-Date, maar dat vind ik nog een te grote stap qua budget.
Gefeliciteerd met je NA
Wat een beauty.
Erg mooi die kleur.
Geniet ervan.
Serieus? Ik vind het een van de mooiste NA’s die ik in lange tijd voorbij heb zien komen en ik ben helemaal geen fan van goud. Vind dit een klasse apart. Zonde dat je de klik ermee niet krijgt, maar er komt vast wel weer wat anders.
Kopen? Klik hier.
Damn, that was quick…
Nu je het zegt!
(Sarcasme)
Dat was geen blijvertje.
Inderdaad.
Prachtig horloge. Het kan altijd gebeuren dan de klik tegenvalt.
Nu hoef je er maar 1 te verkopen inplaats van 2. Dat scheelt weer
Met het geld van de Zenith en de Cartier zijn er keuzes genoeg. Bij mij duurt het altijd een paar dagen tot een paar weken van continu dragen om te kunnen evalueren of de klik er is.
Ik lees mijn reactie terug, En het kan gelezen worden als een prikje onder water. Dat was niet mijn doel.
Dan ben je toch al dicht bij een gebruikte Daydate?
Oh zo had ik het niet opgevat hoor. No worries!
Dan zal er nog zeker €5000 bij moeten. Ervan uitgaande dat een goede 18038/18238 je ongeveer 13,5K kost.
Ivm met je reactie op staal zou ik voor je doel gaan, Alles wat je tussendoor koopt brengt je er verder vanaf. (Dat gebeurd mij altijd )
Bij je vrienden in Amsterdam wel. Elders niet.
Als ik er genoeg verstand van zou hebben zou ik het aandurven om op eigen houtje te zoeken en te kopen. Maar aangezien ik dat verstand ervan niet heb, vind ik dat bijzonder risky voor zo’n bedrag. Dan liever buy the seller en bij een betrouwbare en kundige handelaar kopen.
Dat is dan weer wél een steek onderwater.
Tuurlijk, ook niets mis mee. Maar dat wil niet zeggen dat alle andere DD’s onder dat bedrag rotzooi zijn als je er zelf onvoldoende kennis van hebt.