Wow!!! Wat mooi horloge. En ook wat gaaf dat het niet een 13 in een dozijn horloge is!
Gefeliciteerd man! Mooi dat zoān gok zo goed kan uitpakken.
Ze staan op de leeslijst.
Bedankt voor je mooie reactie! Mijn vrouw vroeg vanochtend: āheb je die koffie ook echt gezet voor het uitpakken? En dan neem je de moeite om daar een foto van te maken? Wat leuk!ā
Ik geniet extra omdat ik weet dat ik het hier kan delen. Het gevoel opschrijven van zoān nieuw horloge. We kennen het allemaalā¦
Het is geen Zenith Rivellaval , maar idd vreemder. Oh wat slecht.
Haha thanks. Brodiaans. Dat is een compliment!
Dat begrijp ik volledig. Het is niet iedereens cup of tea* maar die wijzerplaat en alles wat daar te vinden is. Druk maar zo rustgevend.
Oeh mooi gezegd. Het klopt zeker.
Hahaha! Deze zijn goed te vinden online. Beter dan de Diamasterš
Dank voor het delen, fraai horloge en toffe band.
Wat een fantastische tip. Heb het ook even opgezocht. Ga dit doen ipv relumen
Hoe durf je het zo te versturen
Maar echt weer een prachtstuk!!
Goed verhaal zeg van die noppenfolie, maar gelukkig is de verzending goed gegaan.
Met name de kleur van de dial en de vormgeving van de band spreken me erg aan. Dat maakt dit een bijzonder mooie verschijning.
Veel draagplezier van deze kanjer!
Absoluut en zeker Kevin
Hiervan zeg ik, blits tot zeer blits!,
Geniet ervan!
Werd in plaats van de ochtendkrant⦠Geweldig. Ik ken deze 2e generatie ZEPs minder goed (niet gek met een oplage van 1500) maar wat een plaatjes allemaal⦠Met deze A782 als topper van de drie.
Over plaatjes gesproken, geweldige fotoās!
Top, zoān Speedmaster 125 is en blijft cool, heb het verder allemaal niet gelezenā¦
Je weet ze wel te vinden, Kevin. Schitterend. Heerlijk vintage en toch een moderne uitstraling. En dan die wrist presence. WoW . En de bubbeltjes enveloppe ervaring draagt alleen maar bij aan het verhaal. Chapeau
.
Ben benieuwd hoe zich dat wat betreft de Shadow ontwikkeld.
Mocht ik het mogen meemaken, ben ik nu al benieuwd naar het topic dat jouw verre nazaat in 2072 gaat schrijven over jouw ex, de Zenith Shadow Revivalā¦
Helemaal geweldig. Inderdaad ƩƩn van de mooiste vintage horloges die je maar kunt hebben. Wat een goede keuz om die saaie Omega de deur uit te doen.
Echt een leuk/mooi verhaal!
En een heel mooi horloge!
Geniet van je Zenith!