NA - Zenith El Primero reist 1341km in een bubbelenvelopje🥹

Gefeliciteerd met deze prachtige topper :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Wat een waan-zin-ni-ge wijzerplaat! :heart_eyes:

Alles hieraan is Brodiaans, zoals iemand anders het hierboven al zo mooi noemde. Seventies horloge, kastvorm met verborgen bandaanzet, band etc. maar ook het verhaal en de foto’s. Ik kan me voorstellen dat dit beter klikt dan met de Shadow, hoe mooi die ook was.

Mocht het met de wijzers niet lukken, James Hyman (the Alchemist Relumer) is je man. Goede ervaring mee.

2 likes

Beetje weinig foto’s maar wat een pracht horloge en draag hem in gezondheid

1 like

Zeer fraaie NA. Geniet ervan!

1 like

Weet je zeker dat er geen Lemania in zit? :wink:

1 like

Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat Roland. Het is alles wat ik geweldig vind in één horloge. De Shadow is ook geweldig, en wellicht qua maatvoering nog net wat lekkerder, maar hier is gepast en gemeten, zonder compromis en het is echt zo’n horloge wat je vastpakt als een aardewerk schaaltje en even later vergeet uit te doen tijdens het klussen. Ze zit perfect om de pols. En is een feest om naar te kijken. Ze komt uit 1971 en is nog in topstaat, geen rek op de band. Sluiting en borgsluiting klikken soepel op hun plek. Het is zo goed gemaakt.

Bedankt voor je mooie reactie en de tip voor het relumen. Ik ga ze eerst schoon proberen te maken…

1 like

Oh, ja goed punt …hierbij

5 likes

Hahaha, dat zou zomaar onbewust in mijn hoofd kunnen zijn geschoten bij het schatten van de afstand. Scherp !:joy:

1 like

Mooi hoor, ben echt fan van de ZEP. En dit is een heel vette!

1 like

Bubbeltjesfolie for the win :muscle:t3:
Wat een machtig apparaat zeg.

1 like

Een beauty!:ok_hand:

Gefeliciteerd en geniet ervan!:slightly_smiling_face:

1 like

Vette kleur zeg, leuk model ook!!
Geinig ook, ik blader door je tekst en foto’s heen zonder te weten wiens topic dit is, en dacht direct aan jou :grimacing:

1 like

Leuk om te lezen. Dank je!

1 like

Het zegt ook wel wat over de kwaliteit van het horloge… :blush:

1 like

FTFY

1 like

Hahaha😂

1 like

Haha ik vind hem echt heel gaaf!

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst, die per derde klasse heeft gereisd.

Wat een mooie kleur wijzerplaat :heart_eyes:

maanfase broertje zegt dag

Dit is wat Rössler er over te zeggen heeft

6 likes

Heel gaaf! Proficiat met je nieuwe horloge!

1 like