Gefeliciteerd met deze sublieme aanwinst!
Dit is het tweede gouden horloge waarvan ik écht onder de indruk ben.
De eerste was de IWC Flieger die bij William Wien te koop stond. En dan denk ik dat jouw Zenith de beste van de twee is!
Gefeliciteerd met deze sublieme aanwinst!
Dit is het tweede gouden horloge waarvan ik écht onder de indruk ben.
De eerste was de IWC Flieger die bij William Wien te koop stond. En dan denk ik dat jouw Zenith de beste van de twee is!
Pracht horloge goud is niet echt mijn ding maar het staat m super !
Veel plezier ermee !
Wat een schitterend horloge. Gefeliciteerd en geniet er van.
Super mooi! Ik zag hem al bij @SuperC op de website staan. Was heel erg aan het twijfelen, wou nog een keer kijken en misschien contact met Jaap opnemen, maar was toen al weer weg! Lucky bastard! Geniet er van!!
Thanks.
Ik begreep van Jaap ook al dat er nog meer gegadigden waren ondanks het feit dat de Zenith nog maar net op de site stond.
Het blijkt dat ik bij lange na niet de enige ben die hem in het vizier had.
Niets voor mij, maar wél wonderschoon!!! De backside is haast nóg mooier dan de voorkant!!!
Heel veel plezier ermee!!!
Wow! Mooi hoor!
Prachtig! Van harte en veel draagplezier gewenst van deze schoonheid.
Ik vind dit toch 1 van de mooiste chrono’s en dat rosé
Als ik ooit nog is een dergelijk bedrag te besteden heb wordt het echt zoiets
Heel gaaf, helemaal met die band!
Heel herkenbaar, en dat heb echt met dit horloge (en die yachtmaster maar dat terzijde). Dit vind ik echt zo een prachtig horloge
Heel mooie aanwinst!
Ongelofelijk mooi. Rubber en goud. Twee dingen die ik doorgaans helemaal niks vind maar het klopt zó erg goed.
Het lekte me al uit de mond toen @anon48385240EV hem af en toe liet zien, en dat doet het nog steeds.
Blijf deze denk ik wel de mooiste van het stel vinden.
Veel draag plezier gewenst.
ps, zie ik nou goed dat dit 500/500 is?
geweldig mooi
Dank en nee, dat zie je niet goed.
Laat maar ik zie het al
Gaaaaf! Rubber en roségoud vind ik even wennen maar het kan eigenlijk prima. Geniet ervan!
Heel erg mooi horloge inderdaad, en ik herken het dilemma “eigenlijk heb ik NIKS met goud” ook. Heb ooit een tijdje een Romain Jerome Skylab in zwart/goud mogen dragen en tiekem werd ik daar toch wel een beetje verliefd op!
Daarnaast natuurlijk nog het El Primero uurwerk, beroemd onder de chronografen, en dan ook nog eens in de Striking 10th versie
Heel veel draagplezier, maar met een horloge als dit komt dat wel goed!!
Gr, Robin.
Prachtig horloge. Heel veel plezier er mee!
Ik vind dit het mooiste horloge op het forum. Heel veel plezier met deze beauty.