NA: Zenith Elite 6150 rosé goud

Na bijna een jaar lang kijken op Chrono24 naar het aanbod van de Zenith Elite 6150 in goud (met weinig ontwikkeling in dat aanbod) eindelijk de knoop doorgehakt. Tegen een goede prijs bij een AD in Denemarken gekocht.
Waarom, na op staal reeds de blauwe en de zilveren versie? Waarom niet een van de andere “grails”: een Ulysse Nardin Marine Chronometer of een Blancpain Villeret met milanese band? Ik wilde een gouden horloge hebben. En dit model is zo puur en klassiek en tegelijkertijd toch ook modern.
Ik heb iets met dit merk, ook al heb ik geen El Primero meer en maken ze vrij veel modellen die ik ronduit lelijk vind. Denk dat dit een blijver is.

37 likes

Knappe aanwinst en mooi trio zo!!

1 like

gaaf!

1 like

Zo’n mooi ingetogen horloge gewoon in 3 kleuren aanschaffen omdat het jouw smaak is. Mooi.

2 likes

Wat een geweldige aankoop zeg! :+1::+1::+1:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met de aanwinst en veel plezier er van!

Ik vind de blauwe nog de minste van de drie, omwille van de kleur in de zon, sommige sunbursts doen het net niet voor me in daglicht, da’s een euvel wat ik ook ervaar bij veel Sinn 556 horloges.

Daar staat dan tegenover dat de twee andere horloges wonderschoon zijn, waarbij de gouden er echt met kop en schouders bovenuit steekt.

2 likes

Ik heb 4 Tissot PR516’s, elk met een andere kleur; dus begrijp ik dit? … Volkomen. :sweat_smile:
Veel plezier met deze aanwinst :+1:

1 like

Geweldig mooi :heart_eyes:
Veel draagplezier :+1:

1 like

Congrats, mooie verzameling zo. Ben benieuwd welke uiteindelijk de meeste draagtijd krijgt!

1 like

Super trio :+1::+1::+1::+1:

1 like

Rosé goud :ok_hand:
Staat ook op mijn lijst, maar dan een Tissot variant.

1 like

Wat een toppers, alledrie! Heel erg fraai. Zenith heeft ook bij mij een bijzonder plekje. Deze serie is wel erg fraai.

1 like

Geweldig! Ik heb ook geen idee waar Zenith nu mee bezig is met Biver aan het (hoofd)roer. Dit is echt een tijdloos (en dit keer niet saai) horloge!

1 like

nice, die gouden versie is natuurlijk het mooist, die andere zou ik weg doen voor iets anders leuks :wink:

1 like

Helemaal mee eens. Prachtige set!

1 like

De gouden is voor het weekend. De anderen draaien mee in de wekelijkse rotatie.

1 like

Roulatie :joy::ok_hand:

Schitterende Zenith Elite 6150, een Beauty en rosé goud ook nog. Mooi hoor.
Erg fraai trio heb je nu.
Congratz.
Draag ze met liefde.

1 like

Huh?

1 like

Mijn beste,

Deze prachtige aanwinst, vervolmaakt het horloge-trio met trots!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like