NA: Zenith Elite Classic

Mooi hoor, ideale maat ook :ok_hand: Veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi horloge. Strak, elegant en toch 'n tikkie sportief. Goed voor veel gelegenheden. Enjoy!

1 like

Dank allemaal!!

Mooie toevoeging! Hopelijk krijgt de rest nog draagtijd :wink:

1 like

Mooi ding gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi :smiley:

1 like

Erg stijlvolle aanwinst! :ok_hand:
Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Heel veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge! Geniet er van

1 like

Ik spreek je niet tegen, zeker een hele mooie Zenith. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:.
Wel oppassen met die alligator band als je op vakantie gaat, willen ze nog wel eens moeilijk over doen, maar net wat je zegt mooie combi op je Zenith :+1:

1 like

:flushed:
Dat heb ik nog nooit gehoord. Dat lijkt me een broodje alligator…

1 like

Volgens mij is een alligator een reptiel en die vallen onder beschermde diersoorten, als ik het mis heb mogen jullie mij corrigeren hoor :wink:

Die beesten worden tegenwoordig gekweekt voor hun leer. Volledig legaal.

1 like

Dan zal het idd een broodje aap verhaal zijn, maar denk niet dat ze deze in Nederland kweken, of wel?

Prachtig!

1 like

Ha even gekeken op de Cites lijst, nou daar wordt je niet wijzer van. Vertel mij maar eens de wetenschappelijke naam van jou alligator bandje. Dus als het een gekweekte alligator is zal het wel geen probleem zijn. Moet je voor de gein eens kijken op de Cites lijst :wink:

https://speciesplus.net/species#/taxon_concepts?taxonomy=cites_eu&taxon_concept_query=alligator&geo_entities_ids=&geo_entity_scope=cites&page=1

en dan de volgende site :grin:

Impressive piece Tom. Van harte gefeliciteerd met deze mooie blauwe NA
P.s ben enigszins jaloers op jouw dressy duo :heart_eyes:

1 like

Dat maakt dus helemaal niets uit. Je zoekt echt een probleem waar het niet is. Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat iemand hiermee een probleem heeft gehad. Ik in ieder geval niet en ik heb letterlijk altijd een alligator band mee.

1 like

Nee joh, ik zoek geen probleem hoor. Maar dit verhaal is al tig x aan de orde geweest, dus zat ik dat maar te papagaaien. Ik geloof je echt wel hoor, lijkt mij voor de douane ook helemaal niet interessant om daar op te letten, zo van mag ik even uw horlogebandje zien :wink:

1 like

En dan nog in staat zijn onderscheid te maken tussen alligator en print.

1 like