NA Zenith Movado Stonedial 2B

Vandaag mijn tweede Zenith Movado mogen aanpakken. Ik ben enorm fan van deze serie van Zenith Movado. De horloges hebben Piguet cal 53.5 aan de binnenkant, cabochon kronen en 18k kasten. Er zijn verschillende versies met stenen wijzerplaten gemaakt. Naast de Jaspis wijzerplaat die ik al had heb ik nu deze kunnen kopen:

Een blauwe pinstripe met blauwe cabochon. Degene die ik al had, heeft een onyx in de kroon:

Maar goed nu het 2b gedeelte… Ik heb in Libanon een stenen wijzerplaat voor de NA kunnen vinden! Wat een geluk! Deze gaat binnenkort, na een beurtje, het horloge in:

Nu alleen nog een nette lapis variant vinden!

52 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige NA. Bijzonder horloge en een bijzonder verhaal

1 like

Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst

1 like

Wow, weer wat geleerd, deze serie kende ik niet, mooie NA!

1 like

Geweldig mooi horloge, veel plezier ermee

1 like

Heel vet, had die ander al eens bij je gezien, maar deze is ook prachtig!

1 like

Als er nog gemmologen op het forum zijn; weten jullie waar die zwart/grijze wijzerplaat van gemaakt is? Ik denk zelf zwart aggaat. Maar ik heb er weinig kennis over…

Leuke aanwinsten! Weer eens wat anders :+1:t2:

1 like

Wat heb jij hier net zitten doen ?! :neutral_face:

4 likes

Handen gewassen nadat ik deze smerige 50 jarige Italiaan ontsmet had. Maar ik snap je vraag…:sweat_smile::rofl: Ik ben ook rechtshandig dus maak je geen zorgen.

2 likes

Heel mooi! Zoals met je vorige NA al schreef: mooie kast, prachtige wijzerplaat!

Ik ben benieuwd hoe het horloge is met de andere plaat erin :+1:

1 like

Mooie dress watch! Staat mooi met de manchetknopen :ok_hand:

1 like

Hoe dan?:open_mouth:

1 like

Heel byzonder en heel mooi! Dank voor het delen!

1 like

Mooi proficiat

1 like

Prachtig!

1 like

Van harte, leuke aanwinsten … staan je goed en weer eens wat anders :slight_smile::+1:

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Leuk verhaal! Dank voor het vertrouwen ook, ik mag namelijk de “wissel” uitvoeren. :ok_hand:

1 like

Je hebt voor hetere vuren gestaan :wink:

1 like