NA: Zenith Pilot Surf

Mhoi!

Een paar dagen geleden had ik nog een nieuwe aanwinst topic gemaakt en gezegd dat de koopdrang weer voor een paar dagen gestild was…dit waren er letterlijk 3.

Toen kwam deze mooie Zenith Pilot in het blauwe gedeelte van @LeenV en ik had er al eens een paar voorbij zien komen, dit keer moest ik toeslaan :smile:

Vandaag tussen kwart voor 2 en kwart voor 4 zou deze gebracht worden, om half 2 had ik de bus van PostNL al gespot in de wijk.
Toen deze om 3 uur nog niet was geweest keek ik de T&T nog maar eens na om te kijken of er niet wat veranderd was… afgeleverd stond er met een handtekening wat ik niet herken.
Een klein beetje in de stress liep ik naar de brievenbus om te kijken of daar een blaadje in lag dat het was afgeleverd bij de buren…maar daar bungelde het pakket gelukkig nog aan de brievenbus.

Beetje jammer dat PostNL de handtekening vereist niet serieus neemt.

Het uitpakken kon beginnen dus hierbij wat foto’s :

Nog een vergelijking met de 42mm Maurice Lacroix Aikon

Het is te vies weer om mooie daglicht foto’s te maken maar ik ben weer een tevreden mens!

Tjow! :fox_face::v:

64 likes

Plaatje hoor, dat horloge. Wel slecht van post-nl dat ze zoiets door de brievenbus gooien.

1 like

Jaa inderdaad slecht!
Gelukkig is het goed gegaan dus het mag de pret niet drukken :smile:

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooi zeg, gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Mooi zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met opnieuw een NA! Mooie Zenith, geniet ervan

1 like

Thanks allen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dank! Een Zenith had ik nog niet eerder gehad, leuke toevoeging in de collectie :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd! Hoe oud is ie en ziet er best fors uit. Wat is het formaat?

1 like

Dat is het belangrijkste!! :+1:

1 like

Dankjewel! Als ik zo terug kijk is deze uit de jaren 70, rond de 37mm groot maar lijkt wat groter de dragen door de geïntegreerde band.
Maar past prima om de pols!

Absoluut waar!
Maar mooi of niet mooi ? :wink:

2 likes

Zeker mooi!

1 like

Zekers … heel mooi !!!

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Dank allen, gaat zeker goed komen!

1 like

Mooi man! Ik heb ooit de blauwe versie gehad :ok_hand:t2:

2 likes

Gaaf horloge zeg, dat hoekige :ok_hand:t2:
Heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Oef deze prikkelde mij ook, stond gelukkig op gereserveerd. Gefeliciteerd en erg mooi!

1 like

Je was er snel bij zag ik! :grin: :man_pilot: :surfing_man:

1 like

Mooie stoere Zenith Pilot!

1 like