NA; Zenith Port Royal surf

Heel erg blits!!!

1 like

Geweldig tof horloge. Geniet ervan.

1 like

Kast is 35x42. Maar door de endlinks wordt de daadwerkelijke maat 35x48.5

1 like

Oh, nog wel draagbaar dus. Ja, gaaf ding!

1 like

Bijzonder model, gaaf! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Mooie vintage Zenith, staat je goed. :ok_hand:

1 like

Mooi model :ok_hand:

1 like

Prima aanwinst, veel plezier ermee :+1:

1 like

Wow… Dat is een tijd geleden dat ik dit heb gelezen/gehoord…
Erg toepasselijk ook. Mooie Zenith!

2 likes

Gefeliciteerd met de polsknuffelaar. Ziet er top uit!!

1 like

Blits is tijdloos toch? :grin:

1 like

Leuk man. Gefeliciteerd. Toch maar weer een extra bewijsje dat Zenith de OG stalen sporthorloge-boer is.

1 like

Mieters horloge :heart_eyes: Broek met wijde pijpen, plateau zolen en een disco deuntje erbij en je bent helemaal t menneke :smile:
Veel draagplezier!

2 likes

Zeker! Net zo tijdloos als chiantifles met druipkaars, zitzak in zitkuil, visnet en wagenwiel aan plafond, … :wink:
Maar hoog tijd om Blits te re-introduceren, ik ga er vandaag mee beginnen!

3 likes

Blits only gestart maar ben niet zo’n topic held :joy:

2 likes

Dank heren! Na een aantal dagen dragen, is het echt nog steeds een heerlijk horloge.

Heb nog wat info bij de heritage afdeling Zenith opgevraagd. Ben benieuwd waar ze nog mee komen :grin::+1:t4:

5 likes

Dat is een leuk horloge zeg.

1 like

Super horloge, ik heb er zelf ook 1 en met plezier gedragen afgelopen jaar volgens mij is de referentie trouwens 01.0110.346.

Die van mij nu in het blauw (sorry stukje schaamteloze marketing…)

1 like

Haha nice plug. Prijs is netjes. Je komt ze echt nooit tegen en had niet gedacht dat er nog eentje op het forum was :hushed:.

Als het de crème plaat was had ik hem ook gekocht. Dit horloge groeit nog steeds bij me. Draag amper wat anders.

1 like

Ja ik heb er toen ook een hele tijd naar gezocht, en dat blijft uiteindelijk ook het leuke, de jacht! Geniet ervan! Staat trouwens wel een toffe two tone versie op de bay nu met crème wijzerplaat (niet van mij btw) stuur je wel even een pb