Na het zien van de prachtige Zenith Prime van @tompj van april vorig jaar wist ik het⦠zoān prachtige chronograaf moest ik ook hebben. Na lang sparen en zoeken⦠2 keer net achter het net vissen en een keer een NOS exemplaar bijna te hebben gekocht welke beschadigd bleekā¦
heb ik er dan ook uiteindelijk eentje weten te bemachtigen!
Prachtige Zenith Prime chronograaf. De El Primero handwinder (cal 420) in-house. 55uur powerreserve. Subtiele 38mm diameter en 11mm hoogte. Geproduceerd tussen '93 en '98.
Voor mij is dit precies het juiste model in de Zenith line-up, de dial, hands en alleen een subtiele 12u⦠Nu even tijdelijk op een zwarte strap in afwachting van een mooie stuisvogel band van onze meester bandenmaker @Ko-Banden
Proficiat met deze aanwinst! Eingenlijk is zoān traject juist heel mooi, achter het net vissen gevolgd door een andere teleurstelling en dan uiteindelijk: BAM daar issie!!
Geen spijt gehad van je eigen flipper? Was voor mij echt liefde op het eerste gezicht De dial, incendies, uurwerk, geschiedenis, afmetingen⦠alles klopt gewoon Sportief, dressy maar niet te opzichtig.
Buitengewoon schoon dit exemplaar Ik heb deze ook eerder op HF al eens voorbij zien komen en ik beschouw deze Zenith Prime nog steeds als een van de mooiste horloges. Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draag plezier