NA: Zenith S.58 - Cultwatch

Schoonheid!!:ok_hand::ok_hand:

1 like

Erg toffe Zenith weer!

1 like

Prachtig!

1 like

Net iets meer dan 3 maanden, maar het voelt als 3 jaar…

1 like

I like :+1:t2:. Bijzondere vondst. Is je gegund. Gefeliciteerd met deze leuke NA

1 like

Mooie aanwinst :+1: :+1:

1 like

Gefeliciteerd er mee :+1:t2:

1 like

Begrijpelijk. Je bent een waanzinnige en unieke Zenith collectie steeds verder aan het (uit)bouwen. Ben je stiekem al weer naar een volgende aan het kijken?

1 like

Gefeliciteerd! Tof, deze stijl.

1 like

Heel gave Zenith. Veel plezier ermee.

1 like

Geloof het of niet, maar nee. Het is een lange tijd terug dat ik geen antwoord klaar heb op de vraag wat de volgende Zenith zou moeten worden.
Een signaal dat er (eindelijk) een einde komt aan deze verzamelwoede?

1 like

Gaaf horloge zeg, heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Wat mij triggert is die S 58 op de dial,dit heeft iets geheimzinnigs en draagt bij aan mijn veronderstelling dat hier een groot verhaal of enige historische gebeurtenis achter schuil gaat,een nummer,cijfer dat relevant staat voor iets waar mensen zich goed bij voelen kan een sterke trigger zijn om te kopen.
Alvast veel draagplezier.

2 likes

Zou heel goed kunnen. Ik vraag me af of iemand het nog over dit horloge had gehad als hij 01.0844.675 had geheten, of “Seamariner”.
Ik weet ook niet of dit horloge succesvol was in de 10 jaar van zijn bestaan of dat zijn status later is ontstaan.
Het was in ieder geval de cultstatus zelf die mij nieuwsgierig maakte naar dit model, niet de rechtvaardiging van deze status.

2 likes