Na aanleiding van mijn zoektocht naar een horloge met een (zalm)roze wijzerplaat had ik uiteindelijk besloten om voor de Zeppelin 7674-5, 100 jarige editie te gaan.
Dankzij @crisis kwam dit horloge onder mijn aandacht en eigenlijk alles klopte hieraan!
Na wat Googelen of het horloge (nog) te koop was in Nederland zag ik op Bol.com dat er van dit model nog 1 leverbaar was bij juwelier Annik de Mey in België.
Ik had nog wat vragen omtrent het horloge en wilde er graag een originele mesh band op van Zeppelin dus besloot de juwelier rechtstreeks te mailen.
Na zeer prettig mail contact besloten het horloge rechtstreeks bij hun te bestellen waarna ik ook nog eens werd verrast met 10% extra korting (actie “Samen sterk”) en geen verzendkosten!
Gisteravond het horloge laten bezorgen bij mijn buren aangezien ik in de avond niet thuis was en zojuist het horloge opgehaald!
Het is werkelijk een plaatje om te zien!
Ik weet nog steeds niet zeker of het echt roze is maar volgens een app op mijn telefoon valt de wijzerplaat onder de ‘pink family’
Had gevraagd of het mogelijk was om er een meshband op te krijgen omdat ik dat mooier vond dat een leren band. Nou ben blij dat ik het gevraagd heb… Wat een combinatie!
Het horloge voelt zeer degelijk aan en is prachtig afgewerkt! Ook de meshband is van zeer goede kwaliteit en het verkleinen / vergroten is echt een makkie doormiddel van de pushpins.
Ben persoonlijk zeer blij met het horloge en deze gaat dan ook zeker een hoop pols tijd krijgen!
Bedankt voor het lezen en hier dan eindelijk de foto’s: