NA zevende Omega

Dank je wel Frank!

1 like

Prachtig horloge en een mooi verhaal erachter! Veel draagplezier ervan :slight_smile: :+1:

1 like

goe bezig zulle :ok_hand: :grinning:

1 like

Prachtig. Mooi verhaal ook. Proficiat.

1 like

Prachtig horloge, draag het met eerbied.

1 like

Mooi horloge, daar is goed voor gezorgd. Zo zie je maar, die dingen zijn voor het leven. Innige deelneming met het verlies. Zo blijft de herinnering wel bij je. Veel draagplezier. Die bumperautomaatjes hebben toch iets! Ik had er vroeger een Tissotje uit de jaren 50, toch een speciaal gevoel om de pols.

1 like

Een mooi aandenken en even zo mooi horloge. Draag het in goede gezondheid!

1 like

Mooi hoor! Horloge met een geschiedenis. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je zevende alweer! Mooi in z’n eenvoud en een bijna 75- jarig horloge krijgen welke maar een eigenaar heeft gehad is bijna uniek dunkt me.

Dank voor de mooie topictitel! Deze heb ik zojuist goed door mijn vrouw laten lezen waarbij ik fijntjes heb opgemerkt pas 5 Omega’s te hebben… Reactie: oh neen,…gekkenhuis!!

2 likes

Dank je wel Martijn!

1 like

Dank je wel Chris! Onze vriendin vertelde dat haar man het horloge niet altijd droeg en dan ook nog alleen met lange mouwen omdat hij er zo zuinig mee was.

3 likes

Dank je wel Sven!

1 like

Dank je wel, zoiets overkomt je gewoon😊

1 like

Dank je wel, het was een bijzondere ervaring!

Dank je wel, onze vriendin vond het een eer dat ik het horloge wil dragen!

Fraai, met een bijzonder verhaal, Hans. Zuinig op zijn!

1 like

Wow, :ok_hand:

1 like

Strakke Omega! Geniet ervan.

1 like

Dank je wel Mike, onze vriendin gaf er een laatste foto van haar man bij!

Horloges met een verhaal zijn de leukste om te koesteren he. Mooi dat hij naar jou kan gaan als echte Omegaliefhebber. De vrouw zal ook tevreden zijn dat hij in goeie handen is denk ik dan.

1 like