NA zevende Omega

Dank je wel, het ziet er echt heel fraai uit voor de leeftijd!

Dank je wel Jasper, onze vriendin vond ook dat de Omega een mooie plek bij mij heeft gekregen. Ze zal het horloge nog regelmatig zien!

1 like

Dank je wel, ja dat is het mooie van onze horloge liefhebberij, vaak herinneringen aan bijzondere momenten.

1 like

Dank je wel Ron, soms komt zoiets onverwacht op je pad😊

Dank je wel, binnenkort maak ik een groepsfoto met zeven Omega’s😀!

1 like

Haha, nog even een sneeuwwitje opzoeken, we hebben wel een wit hondje.

1 like

Dank je wel👍🏻

Gefeliciteerd en gecondoleerd in dit geval! Het is dan wel weer mooi dat het horloge na 74 jaar zo goed verzorgd te zijn (ziet er echt nog spic en span uit voor die leeftijd), bij een Omega-liefhebber pur sang terecht komt die er zeker net zo goed voor zal zorgen!
Veel draagplezier! :+1:
:ok_hand:

1 like

Dank je wel, het horloge had volgens mij ook niet op een betere plek terecht kunnen komen :blush:, ik zal er inderdaad net zo zuinig als de eerste eigenaar mee zijn!

1 like

3 X geweldig. Een geweldig verhaal. Een geweldig horloge. Én,het allerkostbaarste , Een geweldige vriendschap. Het eerste staat er. Koester de andere twee. Gefeliciteerd.

1 like

Wat een verhaal Hans. Heel erg mooi om op deze manier een Omega in bezit te krijgen… of is het in leenschap. Want wie weet gaat deze ook ooit weer over naar een andere liefhebber. Ik besef me met dit verhaal dat voor echte klassieke horloges, bezit maar een relatief begrip is. :wink::ok_hand:t3:

1 like

Wat een fantastisch verhaal en even mooi horloge, koester het en geniet ervan :grin:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd Hans!

1 like

Veel van onze hobby komt voort uit emotie! Koester de herinneringen en het horloge

1 like

Van harte met toch wel een bijzonder horloge voor je!

1 like

Mooi gebaar, mooi en speciaal horloge! Gefeliciteerd. Gecondoleerd met het verlies van je vriend. Wees er maar zuinig op:)!

1 like

Prachtig, horloge met veel emotionele waarde.
Heerlijk van genieten!

1 like

Gefeliciteerd en gecondoleerd.
Mooi verhaal en een mooi aandenken aan degene die helaas overleden is.

1 like

Dank je wel Eddie, inderdaad, vriendschap is het belangrijkste!

Dank je wel Paul, de Omega blijft bij me en onze vriendin zal het horloge nog regelmatig kunnen zien hebben we afgesproken.

1 like