Recent had ik even de Casio Duro. Alom berucht en beroemd als de Ultieme ‘bang for Buck’ en dat dekt behoorlijk de lading.
Nog recenter kwam ik de Zinvo Rival tegen. Wat mij betreft de overtreffende trap, echt zoveel horloge voor weinig Buck!
Een Zwitsers/Amerikaans microbrand dat een paar jaar geleden werd opgestart. Het horloge heeft in alle opzichten een uitermate hoog niveau van styling en afwerking! Heb m onder de loep bekeken, werkelijk fenomenaal!
De geborstelde en gepolijste vlakken van de 316 L kast zijn flawless. De bezel in combinatie met de design wijzerplaat geven dit horloge een unieke look! Eerlijk gezegd vind ik deze wijzerplaat een echt ‘piece of art’ Mooie dikke opgelegde cijfers, een mini 24uurs dial, het geheel klopt gewoon en maakt dat dit horloge ook overal bij gaat, ideaal! En afgedekt met saffier met aan de binnenzijde blauw AR. On top of this ook nog een zichtbodem!
De rubber band draagt lekker en trekt geen stof aan, de gesp heeft het mooie Zinvo logo.
En last but not least: onder de motorkap een super betrouwbare Japanner, de Miyota 8217, ook niet het minste uurwerk!
I’m very impressed!
Dank voor t koekeloeren