NA zo uit de drek 🤢

Muziek?

Ik heb helaas geen voor foto….

Vanmorgen kwam een horloge binnen waar ik al enige tijd op zat te wachten en waarover ik twijfelde of hij zou komen. Op de foto’s zag hij er al niet al te best uit. Zwart, vies, modderig. Toen ik pakketje opende was dit niet anders. Stoffig, zwart, met van die snotterige donkere plakkerige dingetjes overal.

Kortom, dat vraagt om een badje, helaas… dit gaat om een oudje uit de jaren 70. Dit is voor mij een reden om hem niet onder de kraan te houden of in bad te stoppen. :x:

Dus dan maar met de hand, voorzichtig met een tandenborstel gaan poetsen. Samen met keukenrol en plastic prik ding heb ik dat ding zwaar onder handen genomen. Die smurrie zat echt overal! :scream::scream::scream:
Jullie hadden dat ding moeten zien. Wat een troep kwam er af.

Jammer dat ik vergeten ben om foto’s te maken hoe hij er oorspronkelijk uitzag. Maar resultaat mag er zeker wezen vind ik!

94 likes

question mark meme

2 likes

No pic no proof!

Edit: best wel gaaf eigenlijk…

1 like

Nu willen we zeker een foto zien.

1 like

Sorry, drukte op versturen terwijl ik bezig was.

1 like

Gaaf horloge hoor :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Voor foto’s heb ik niet…. Ongetwijfeld foto’s van de halve keukenrol die hieraan is opgegaan. Zal die wel uit de prullenbak moeten trekken…:joy::joy::joy:

Nog nooit zo’n vies horloge in mijn handen gehad. Ben eigenlijk benieuwd wat het allemaal was…

1 like

Apart horloge, doet me denken aan de Rado Captain Cook MK II

5 likes

Ziet er netjes uit toch. We zien morgen de uitslag op je pols wel.

2 likes

Deel ff foto van de advertentie dan…

4 likes

Niet verwacht dat ik dit ooit zo zeggen:

Gave Invicta!

2 likes

Op de advertentie leek het mee te vallen. Zo rondom het glas lijkt het donkerder. Ik dacht dat dit schaduw of lichtinval was.

Maar dat was dus allemaal van dat zwarte kleverige stinkende smurrie. Ook tussen de kieren op het bandje zat dit en op de achterkant.

Maar was echt een gedoe om dit schoon te krijgen. Nu wil ik echt een ultrasoon hebben en basiskennis hoe ik een horloge uit elkaar en weer in elkaar kan zetten. :wink:

4 likes

Ja echt zo’n 70’s design

1 like

Doe je wel voorzichtig!

:wink:

PS Mooie NA!! Die ouwe Invicta’s zijn zo gek nog niet. Van harte en veel draagplezier. :ok_hand:

Waarom moet ik zo redelijk vlak voor het eten nog even HF kijken?

:woozy_face: :joy:

1 like

He Kasper,
Gefeliciteerd met je NA.
Mooi dat je m schoon hebt gemaakt, maar wat ik zelf zo leuk vind aan NA topics is waarom iemand zo blij is met een bepaald horloge.
Een gepassioneerd betoog over de NA.
kan ik wel waarderen. :wink:

1 like

Nou in dit geval was het een betoog hoe vies hij was.:joy::joy::joy:

In dit geval ik had echt een koopje. Maar waarom ik hem kocht? Vanwege die plaat! Ik heb een aantal andere Invicta’s met van die prachtige wijzerplaten. Omdat dit zo’n koopje was wilde ik het risico wel aan. Daarnaast vind ik 70’s designs gaaf en ziet deze er volledig origineel uit! :ok_hand:t2:

Kortom was geen “must”, maar uiteindelijk wel zijn geld waard.:smiley:

2 likes

Nice :grin: mooi resultaat :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Ik vind het een mooi horloge met mooie wijzerplaat!

1 like

waarlijk een pracht van een horloge.
je bent een echte liefhebber.
geniet van je collectie :ok_hand: :smiley:

1 like