Na een lange periode waarin ik stiekem naar de advertentie gluurde en waarin ik meer en meer naar het horloge werd toe getrokken als het ware, vorige week de knoop doorgehakt.
Dus weg met de “alleen Omega verzamelen” en “hallo avontuur en verwondering”. #dat_is_wat_horlogeforum_met_je_doet. Enfin.
Gister na een korte maar super leuke ontmoeting om de pols kunnen doen. De Astrographic SST!
deze Zodiac een hart heeft wat tekeer gaat met 36.000 beats per uur? 600 per minuut?? 10 per seconde!!!
dat de rode seconden stip daardoor als een soort rode Mars-planeet over de wonderschone blauwe (hemel-)plaat glijdt
dat kloppende hart een co-ontwikkeling is van Zodiac, Girard-Perregaux, Eberhard, Doxa en Favre-Leuba?
Zodiac als merk al sinds 1901 geregistreerd staat? Heritage my friends!
Ik blijf kijken naar die prachtige wijzerplaat en de markers die als ruimtescheepjes in het blauwe zweven. Dank @Brodie voor het vertrouwen en aangename zakendoen. Echt super leuk met wie je zo door het forum in contact komt.
Onder het motto “durf te vragen”, als er iemand is hier met een Zodiac Horlogedoos, of vintage advertentie van die model, schiet me maar een berichtje!
Ik moet je eerlijk bekennen dat de advertentie mij ook heel lang aan heeft liggen loeren, niet in de laatste plaats vanwege de manier van adverteren . Stiekem best een beetje jaloers maar hij is je van harte gegund. Heel veel draagplezier toegewenst!