NA: Zodiac Super Sea Wolf Skin Diver

Mooi, veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Vet man, mooi ding!

1 like

ziet er geweldig uit! Geniet van elke minuut rond de pols :heart_eyes:

1 like

Vandaag om :green_heart:.

6 likes

Super man, zo’n zeewolf!
Mooi merk. Gefeliciteerd met deze NA :+1:

1 like

Mooi hoor, ziet er goed uit.

1 like

Bijzonder mooie wijzerplaat! Veel draag plezier!

1 like

Uitstekende keuze, mooie maat en prachtige donkergroene wijzerplaat. Well done you!

1 like

De lume is ook grotesk aanwezig en geeft het horloge wat karakter in het donker.

De AR-coating is niet geweldig. Vergelijkbaar met een Seiko waar alleen aan de onderzijde coating zit, ik vermoed hier ook het geval. Mijn horloges met coating aan beide kanten, laten de wijzerplaat makkelijker zien (of fotograferen) in het licht.

4 likes

Proficiat met je nieuwe Zodiac, mooi met een aparte wijzerplaat. Wel heel mooi .
Veel draagplezier!!:watch:

1 like

Bijzonder horloge, veel plezier :wink:

1 like

En ze krassen ook als een malle met coating aan de bovenkant :sweat_smile:

1 like

Ongetwijfeld, het is mij nooit opgevallen op mijn horloges. Zelfs op de strandbeater, die menig krassen heeft, zie ik op het glas met coating geen krassen.
Het verschil met meer AR is wel goed te zien, wat handig is weet ik niet. Ik vind het allebei eigenlijk geen probleem.

Vaak is voldoende lagen AR op de onderzijde een goeie compromis. Of je telefoon pakken, natuurlijk. :grin:

1 like

Het kan nog groener bij Zodiac :sweat_smile:.
https://www.fratellowatches.com/introducing-the-zodiac-super-sea-wolf-pineapple-dream/

1 like

Deze Kermit is wel heel lekker zeg.

3 likes

Ooh hoe kom je aan die beelden. Volgens mij wordt deze vanacht pas bekend gemaakt?
In samenwerking met Ablogtowatch.

Uit het Fratello artikel. :blush:

2 likes

Een soort sunburst maar dan weer niet. Hoe noemen we dit, God ray texture? :thinking:

4 likes

Ik heb er een tropic band opgezet. Staat goed en zit geweldig.

Al blijf ik meer fan van een armband, mooi voor de afwisseling.

6 likes