NA: Zomerklatser 2017 Aramar Sea Fury 200m

Even snel een paar fotootjes van mijn zomerklatser 2017. Gaaf ding, niet te groot, kast design met wat facetten en wisseling geborsteld en gepolijst staal, saffierglas. De glazen bezelinsert is een leuke touch, weer eens wat anders dan aluminium of keramiek. Selitta SW-200 is een betrouwbaar zwitsers werkpaard. Zowel bezel als wijzerplaat zijn gelumed, ben benieuwd vanavond.
De click van de bezel is superstrak, nooit eerder bij een microbrand zo meegemaakt, zelfs mijn OWC voelt minder aan. Schroefkroon en 200m waterdicht. Valt er nog wat op af te dingen? Ja! De band die standaard wordt meegeleverd doet afbreuk aan de rest van het horloge, zacht siliconen en daarmee een echte stofmagneet. Heb die er dan ook gelijk afgehaald en vervangen door een oranje Isofrane-a-like

18 likes

Lekker zomers. Dat hemd ook.

5 likes

:joy:

2 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst met deze zomerse combi! :+1:

1 like

Ik zie twee Seiko duikers in de blender.

3 likes

Moet je me strakjes zien, zonnetje op de bol, regenjasje erbij aan!

4 likes

Yeps, maar toch ook weer niet helemaal, had trouwens een kroon op vier uur nog gaver gevonden, zoiets mist nog in m’n collectie!

Zomers klokje erom… :joy::joy::joy:

2 likes

“Oh would you look at the time! It’s cock-o-clock!”

4 likes

Ik twijfel nog. Het zou ook deze kunnen worden, mijn zomerklatsert.

https://watch2day.nl/deal/21091/ax27o2

Bright orange ook lekker!!

En matcht makkelijk met zomerse overhemden.

1 like

Facetje op de kast is fraai detail!

1 like

2 likes

Mooi! Alleen ik zou een andere band erbij dragen, maar dit past dan ook wel weer bij de secondewijzer…

1 like

Doe eens een bandsuggestie, vind ik wel leuk!

1 like

Hoe zou die op shark mesh of mesh staan? Maakt het voor mij af bij duikers!

1 like

Even de lume opladen!

Mijn beste,

Veel plezier met deze warmbloedige verworvenheid.:sunny:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Een echte Isofrane in oranje is top! Deze look-a-like is een ook beetje mmmmmmm. Past dan wel weer top in het hele Aramar-concept…

5 likes