Precies. Ontopic in je “ik zoek een nieuwe zomerklatser want m’n nomos is gejat”-draad.
40mm, kleurtjes, rolex.
Precies. Ontopic in je “ik zoek een nieuwe zomerklatser want m’n nomos is gejat”-draad.
40mm, kleurtjes, rolex.
Yup. Deze heeft alles wat ik altijd zo prachtig vind aan het merk. Ik neem 'm mee ter consideratie.
Eerlijk gezegd: Er was iemand bij de GTG met een 39mm yachtmaster in rosegoud. De enige Rolex in tijden waar ik hebberig van werd, Mercedes-wijzers of niet. Dat zou nog eens wat zijn. Poe hee. Of een Polar, uiteraard.
O.k., een vervanger, dus?
40mm, kan goed tegen water, heerlijke summer vibe.
Mooie kleuren, mooi ontwerp maar wel 49mm LtL…
Jazeker heb ik die, maar ik weet ook al wat er gaat gebeuren als mijn vrouw de Nomos kaapt.
Sinn 356 SA II. Die is roze, maar zij zal hem nooit dragen. ,
Heb ik dit topic gemist? Wat een mooi horloge is dat.
Zo mooi deze. Net in de laatste ronde afgevallen voor mij maar kan niet garanderen dat ie er niet ooit nog eens komt.
Thomas van Straaten is trouwens wel fan:
Hele mooie aanwinsten! Gefeliciteerd!!
Ik zie het. Terecht. Al moet ik zeggen dat er veel manieren zijn om een zomers horloge te hebben. Zo kocht ik twee tropics van Ali. De dure. Van een tientje per stuk.
Hopla.
Dank!
Mocht je nog een keer op zoek zijn naar een Swiss style ladder rubberen band (zeg maar isofrane) dan kan ik Local Time (tip van @Eddio) aanraden:
Zit mooi, plakt geen stof aan en niet te duur. En veel keuze!