NA: zomers blauw

Wat een knaller.

1 like

Fraai horloge, veel plezier ermee :+1:

1 like

Heel mooi horloge! Veel draagplezier.

1 like

Beetje verfrissing is altijd welkom :sweat_smile:

Ja, t’is ook zo warm buiten nu… brr… :slight_smile:

1 like

Heel gaaf! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Proficiat, prachtige Tudor.

1 like

Gaaf deze. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

:sunglasses: gefeliciteerd :+1:
Heel mooi en idd lekker zomers horloge :+1:

1 like

Van harte! Heel mooi! :+1:

1 like

Van het exacte item zullen de foto’s nog even moeten wachten. Inmiddels een mooi prijsaanbod van de verkoper gekregen, aangezien het horloge opgehaald zal worden (door schoonfamilie aldaar) en hij dus niet hoeft te verzenden naar NL. Dan zal vrouwlief het horloge over twee maanden (na haar familiebezoek) meenemen.

Het gaat om de Seiko Presage Star Bar Honeycomb.
Ik heb er in de winkel al eens mee gezeten en is een prachtig exemplaar vind ik.
Echter, toen een teleurstelling in de winkel omdat de banden die er volgens de foto’s bij zouden zitten, niet overeenkwamen met de werkelijkheid. Inmiddels heb ik dat kunnen verwerken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtige dial! Daar is seiko altijd wel goed in. Nog even geduld dus, maar dan zal het plezier eens zo groot zijn!

1 like

Gefeliciteerd ! Altijd goed een Black Bay !

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig blauw inderdaad.

1 like

Echt een fantastisch horloge! Ik ben er super blij mee.

Ik heb de Vanguard strap binnen sinds een paar dagen. Nog niet gemonteerd, maar de kwaliteit spat ervanaf! Niet de goedkoopste maar dat is het horloge ook niet waard :wink:

3 likes

Vanguard lijkt inderdaad de beste optie te zijn. Kan altijd nog wel eens een tropic erbij nemen, die zijn niet overdreven duur.

Meteen ff erop gezet. Mooi ding! Lekker soepel en top afgewerkt. Laat de zomer maar komen! :sunglasses:

2 likes

Prachtig zo! Binnenkort eens bestellen, voorlopig wil ik nog even op de stalen band blijven!