NA: zomers blauw

Omdat ik al een half jaar loop te balken dat ik een zomers blauw horloge moet hebben, is het er dan toch maar van gekomen. Een blauwe BB58.

Licht van gewicht, niet al te groot en een soort van grijzig blauw dat in de zon mooi fel kleurt.

Ik had deze in de etalage gezien op de sluitingsdag van een AD in Knokke en ben de dag erna (op afspraak weliswaar) kunnen langsgaan. Na een paar (misschien meer dan een paar) glazen champagne werd de knoop doorgehakt en ben ik een BB58 rijker en wat euro’s armer.

Thuis nog wat zitten klooien met de band, maar die zit nu prima. Al denk ik toch dat er een rubberen band moet komen voor de zomer (tips welkom).

The good: licht, klein genoeg zonder belachelijk te zijn, goed afleesbaar, tot mijn verbazing het gebolde glas

The bad: de sluiting had echt een micro adjustment zonder tools mogen hebben. Dat kost misschien 10 euro om te maken, en op dit soort horloge zou het niet misstaan.

The ugly: nou, ik ging beginnen over de snowflake wijzers. Ik heb deze altijd wat minder gevonden op foto’s. En ik geef gerust toe dat het wennen is. Maar ik vind ze in het echt minder storend (anders had ik het horloge gewoon laten liggen).

Qua draagcomfort zit deze de Explorer op de hielen, en dat zegt veel. Ik kijk er al naar uit om deze eens goed te testen de komende maanden en al zeker in de zomer. Zoals gezegd: tips voor rubberen banden zijn meer dan welkom!

94 likes

Gefeliciteerd! Veel draagplezier!

1 like

Erg mooie tudor

1 like

Prachtig, staat ook op mijn verlanglijstje. Geniet ervan :ok_hand:t3:

1 like

Een beauty! Gefeliciteerd!

1 like

Lekker hoor! Gefeliciteerd en veel draaplezier.

1 like

Heel veel plezier met deze mooie blauwe BB!

1 like

Dat is een mooie aanschaf. Dat grijsblauw is niet te knallend. Veel plezier met deze BB58!

1 like

Vanguard banden voor de '58 op maat :+1:
Prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

Mooi! Ik zat net ook te denken aan een nieuw blauw horloge…

Heb in de overwegingen echter mijn zinnen gezet op iets heel anders. Net een bericht naar de verkoper in Jakarta laten verzenden :see_no_evil:

Gefeliciteerd met jouw NA

1 like

Prachtige NA :star_struck: :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Heel benieuwd naar wat het wordt! Hopelijk zien we snel een paar foto’s!

Deze stond op de lijst en toen ik hem om de pols had, leek het me wel een goed idee. Tot nu toe geen spijt :sweat_smile:

1 like

Zeer fraai horloge! Gelukgewenst ermee!

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi! Geniet er van

1 like

Zeer fraai exemplaar.
Geniet ervan!

1 like

Super mooi zeg :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Zomers? met een sneeuwvlokwijzer?

1 like

Proficiat, zeer mooi

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd.
Ik heb ook beide en de BB58 vind ik leuk voor de zomer, de Explorer voor de winter.
Ben benieuwd wat jij er van vindt.

1 like

Lekker zomers, mooie aankoop. Proficiat.

1 like