NA: Zomerse duiker

Twee weekjes geleden zag ik in het licht blauwe gedeelte weer iets leuks langskomen.
Eigenlijk niet te koop maar te ruil :smiley: maar gelukkig na een paar berichtjes met Richard @Richz1986 toch kunnen overnemen :champagne: nogmaals dank.
Even later al bezorgd en wat een leuke zomerse duiker!
Deep Blue Diver 1000 nr.2 automatic
Nou moet ik eerlijk zeggen dat er na twee weken toch alweer twijfels zijn :see_no_evil:
Is die niet te klein om mijn pols? Want door de zwarte bezel valt die toch klein. Is die niet toch iets te dik? Houden of toch weer weg doen?
Een gekke hobby is het!
Nou goed, of die blijft en deze zomer echt mag duiken durf ik nog niet te zeggen maar een mooi horloge met leuke specs is het zeker.

Bedankt voor het lezen.

Foto tijd!





22 likes

Mooi ! Heb ik ook even zitten bekijken!

1 like

Fris horloge veel geluk gewenst.

1 like

Mooi ding, ik had ook interesse maar iemand was me voor :wink:

1 like

Ik krijg morgen een Seiko baby monster van @Richz1986 binnen, bij mij liet hij zich niet omlullen tot een koop, ik heb er een ander horloge voor moeten inruilen😉

Mooi horloge trouwens, kan mooi zo in de zomer!

2 likes

Mooi die baby monster ! Ik zag em laatst volgens mij staan en erbij staan alleen ruil geen verkoop en durfde al niet meer te vragen haha

Thanks

1 like

Dank je.
Haha gelukkig was ik op tijd dan :smiley::+1: maar wie weet mag die de doos binnenkort toch wel verlaten :see_no_evil:

1 like

Dank jullie

Echt niet .

welnee

Tja dat kan ik niet voor je beslissen. :blush:

Wel een leuk horloge voor de zomer hoor :star_struck:

Mooi horloge hoor. Veel plezier er mee.

1 like

Past prima! Dat het een mooie zomer mag worden :sunglasses:

1 like

Dank je

Dank je :sun_with_face:

1 like

Leuk horloge ook met die glas achterkant.
Gefeliciteerd !

1 like

Dank je

Dank je

Niks mis mee!!

1 like

:smiley:

:smiley:

Lekker!
Deep blue voelt ook heerlijk solide om de pols.
Mooi zomers en ga lekker los spul.

1 like