Gisteren heb ik een nieuwe aanwinst in ontvangst mogen nemen.
Dit horloge heb ik verkregen door een mooie ruildeal, die gisteren dan ook daadwerkelijk tot stand kon worden gebracht.
Ik heb hierbij een horloge ingeruild dat bij mij direct het record van ‘kortst in de collectie’ op zijn naam heeft geschreven.
De achterliggende reden was dat de koop toch wel vrij impulsief had plaatsgevonden en na de koop teveel overlap in de collectie kwam (die ik daarvoor zelfs al had waargenomen). Meest logische gevolg was dan dat die er direct uit zou gaan vanwege de onberispelijke staat en zeer jonge leeftijd.
Al direct na het plaatsen van de verkoopadvertentie kwam er een ruilvoorstel binnen, wat op zich best aantrekkelijk overkwam. Daar is uitvoerig contact over geweest met wat nadere afstemming, waarna het afstemmen van de agenda’s toch wel wat lastiger bleek.
Tot het moment van gisterochtend dan! Daar bleek dan ineens in beider agenda’s ruimte en is het dus tot een ontmoeting gekomen!
Tevreden hebben we beiden de ontmoetingsplaats verlaten. Ik ben er enthousiast over, getuige het gegeven dat ik er toch meerdere malen op de dag over heb gesproken en hier en daar foto’s heb gedeeld en getoond. Uitkijkend naar de dag van vandaag, waarop het dragen van het horloge een feit zal worden (zo werkt het bij mij…ik had de keuze van de dag al gemaakt).
Nou, genoeg tekst alweer, nu tijd voor de foto’s (zoals gebruikelijk meer dan goed voor je is), inclusief wat unboxing
Voor mij niet een heel onbekend model, daar ik reeds een Aquaracer in de collectie heb.
Is dat dan geen overlap?
Zelfde model, ja. Dus overeenkomsten…
Maar ook zeker verschillen en wat mij betreft meer dan voldoende om ze naast elkaar te kunen (be)houden.
Lekker stelletje zo hoor