NA zonder gesp: King Quartz

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een zeer nette Seiko King Quartz binnen gekregen. Tot mijn verassing was ik de hoogste bieder, gelukkig maar want kijk dan toch wat een bjoetie

Met originele doos :slight_smile: Helaas was de gesp al jaren kwijt, aldus de 75-jarige verkoopster…

Ik heb begrepen dat het lastig is om een origineel exemplaar aan te komen. Dus hierbij meteen een hulpvraag: heeft iemand nog iets liggen? Hoeft niet perse origineel bedenk ik me nu, als ik m maar kan dragen.

Bedankt voor het lezen :v:t2:

24 likes

Gefeliciteerd met je gouden NA :stuck_out_tongue_winking_eye:
Benieuwd wanneer je deze kunt gaan dragen. Succes met het zoeken naar een gesp.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, aan je gesp kan ik je helaas niet helpen.

1 like

Bedoel je zo één:

16 mm

Edit: ik kan moeilijk zien of de jouwe staal- of goudkleurig is. Deze is staal in ieder geval.

1 like

Deze in het goud, alleen dan het gedeelte dat je om de band schuift. Aan de andere kant vd band.

1 like

Ah, helapidaka: die heb ik niet voor je. :confused:

Mooie NA :ok_hand:

1 like

Thanks!

1 like

Proficiat met deze King :ok_hand: ,toentertijd een heel kostbaar horloge .Lijkt me inderdaad een kwestie van lange adem deze ontbrekende gesp…succes bij de zoektocht !

1 like

Gave nieuwe aanwinst! Gefeliciteerd :ok_hand:

Als je nu eens een paar foto’s plaatst van het gedeelte dat je wel hebt, en daarbij de afmetingen van wat je zoekt, kijkt dat toch iets gemakkelijker.

1 like

Klopt, zal zodra ik thuis ben hier plaatjes posten👍🏼

een koning waardig deze gouden knaller! Veel draagplezier binnenkort :wink:

2 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/gezocht-gesp-van-seiko-king-quartz/465127?u=watchonwatchoff

Gefeliciteerd