Gefeliciteerd
Leuk hoor, die CWC. Gefeliciteerd. En inderdaad een geinig merk. Fixed bars vind ik een gewaagde keuze, dat wel.
We gaan zien hoe lang hij het overleeft. Ik weet dat dit een NA topic is, maar ik weet ook dat er al veel voor gegaan zijn waarin “het horloge naast de Sub” werd geïntroduceerd, maar die niet beklijven.
De Submariner is een grotere bandenslet omdat hij geen fixed bars heeft, en je dus zowel leer, tropic, NATO, single pass als staal kunt dragen. Bovendien doet de Sub qua functie en specs exact hetzelfde als de CWC.
Als je de Sub nou zo lekker vind, waarom draag je die dan niet gewoon, joh? Ding kan echt letterlijk alles hebben wat de horloges die je er normaliter naast koopt ook kunnen hebben.
Far be it from me, zeg maar, om iemand te zeggen geen horloges meer te kopen, maar je brengt me in de verleiding.
Prachtige aanwinst.
Ik zie deze steeds vaker langskomen hier.
Ga hem steeds meer waarderen
Dit is 'm!
Ziet er goed uit👌 veel draagplezier!
Ziet er goed uit op de pols zo, enjoy!
Gaaf horloge. Fixed lugs FTW!
Maar deze blijft natuurlijk niet - en dat hoeft ook niet. Want hij zit qua stijlelementen wel heel erg op dezelfde lijn. Het zal wel anders dragen, dat geloof ik direct. Ik had iets afwijkends verwacht, dus die zal er vast gaan komen.
Tot die tijd: lekker bandjes wisselen én genieten!
FTFY
Helemaal NATO-top
Veel plezier ervan Dan!
Nogmaals gefeliciteerd met je schitterende CWC!
En natuurlijk blijft deze ( iig tot aan de batterij wissel
)
Maar mocht deze het ook niet halen, dan denk ik dat geen enkel horloge het zal halen naast je Sub. 🤷🏼♂
Da’s ‘n duiker die ik ook nog zou overwegen.
Ze lijken op elkaar.
Gefeliciteerd met deze toffe CWC Dan! Toch weer aan de Ti gegaan?
Past heel mooi naast de Sub.
Mooi horloge veel draagplezier.
Gefeliciteerd! Altijd leuk om te zien welk horloge er nu weer een tijdelijke plek naast de sub krijgt. Cwc is sowieso top.
No way. Sorry Te lomp, te druk. Er komt weer wat kleiners voor terug, a la Ranger oid.
Wordt vervolgd
Gaaf Dan. Deze past er prima naast methinks. Lekker afwisselen.
Al vermoed ik dat het laatste woord nog niet is gezegd.
We hadden jouw nieuwe Ti300 al voorbij zien komen @pasd Dan, maar je hebt hier een mooie presentatie gedaan van dit robuuste horloge .
Deze Ti300 draagt inderdaad een stuk lichter en is, in vergelijking met andere CWC duikers, minder “top-zwaar”.
De fixed lugs staan mooi gestroomlijnd met de kast en geven het horloge met de mat-grijze titanium kleur een mooie tactical uitstraling. Precies wat ik leuk vindt aan dit model horloge.
Het mat-grijze titanium is lekker dof, en glimt toch op bepaalde hoeken als er licht op valt. De rondingen en hoeken van de Monin kast vallen daardoor extra op.
Wat ik verder ook een leuk detail vind, is het ontbreken van het woordje “quartz” op de dial.
CWC printen dit met hoofdletters op hun overige (niet automatische) horloges. Lekker eigenwijs en ik mag dat wel.
Maar op een of andere manier smoelt dat Ti met het cirkeltje heel lekker op de wijzerplaat. Hebben ze goed gedaan IMHO.
Hier wat plaatjes:
Mijn kleindochter vindt hem ook leuk (al houdt ze meer van kleurtjes )
Mijn vrouw is een “Omega”-liefhebber. No CWC for her…
Veel plezier met je nieuwe horloge @pasd Dan en we zien graag af en toe een plaatje voorbij komen .
Leuk horloge, zal populair zijn in het blauwe gedeelte
Kan de boek “blue ocean strategies” ten zeerste aanraden. Is ook toepasbaar op horloge-collecties.
Super leuk horloge. En door het lichte titanium echt wel leuk naar de sub.