Lekkere rechttoe, rechtaan duiker zonder kapsones, doet CWC goed. Gefeliciteerd en vooral geniet ervan!
Mooi
Kan ik me niet herinneren uit dat boek. Dit stond wss in Chemie 1. Ik herinner me weinig uit de cursussen die op vrijdagmorgen plaatsvonden.
Gave aanwinst Dan!
Veel plezier ervan (voor zolang het duurt )
Tja ben echt een liefhebber van Tudor maar heb alle modellen die mijn smaak zijn al gehad nu eens wat anders proberen.
Beetje pielen maar dat lukt wel hoor, heb het ook al eens bij de FXD gedaan.
Bandje door de opening van die gesp frutten en daarna door die lus eruit draaien en dan kan het bandje door de fixed lugs heen.
Tja dat kan zeker wel bij de Sub en de 14060 heb ik ook vaak op andere bandjes gedragen
Maar deze nieuwere versie die ik nu heb vindt ik toch het mooiste op staal en natuurlijk nu met glide-lock helemaal ideaal.
thanks.
Thanks mannen.
Beide een duiker met time only, maar voor mij toch wel met een heel andere uitstraling.
Yes, thanks.
Dat komt zeker goed Andre
Zeker
Bedankt voor al jullie reacties
Nog eens gefeliciteerd. Gaaf horloge.
Knap horloge, en prachtige kastvorm!
Deze CWC is in mijn gezichtsveld gekomen toen Jason Statham hem katapulteerde naar ubercool.
Enjoy.
Hahaha, ja hij heeft een goede smaak.
Weer een toffe NA
Thanks, zit wel een beetje FXD dna in, is alleen een maatje kleiner
Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. CWC altijd heerlijk om te dragen.
Merkte ik ook op
Heel mooi!! Veel plezier ermee!!
Zeker
Deze draagt alleen wel veel kleiner hoor.
Bedankt
Dit is de definitie van toolwatch, en de definitie van supervet. Congrats en veel plezier ermee!
Dankje
Nu wil ik ook een TI300.
Heel mooi.
Geniet ervan!!
Ze zijn nog te koop je hebt m binnen drie dagen in huis maar er komen nog wel in voerkosten bij.
Prachtig!