NA: Zusje erbij

Sinds de komst van de Tudor Black Bay ben ik zeer gecharmeerd van het merk. Ik ben sinds kort al in het bezit van de Grantour Date en werd meer geprikkeld om naar een andere Tudor te kijken. Wat moest het toch worden, er zijn vele mooie modellen. Bij div. AD geweest en wezen passen en bewonderen. Heb in het Gezocht topic een advertentie geplaatst nl. een Tudor Heritage Ranger met metalen bracelet gezocht. Kreeg een paar aanbiedingen en heb uiteindelijk besloten om een Ranger met Bundstrap over te nemen van een vriendelijk HF-lid, wat draagt deze combi uiterst comfortabel.

De Heritage Ranger is geĆÆnspireerd op een historisch model uit de jaren zestig., eveneens als de naam Ranger. Het horloge maakt deel uit de Heritage-lijn waarin verleden, heden en toekomst bij elkaar komen.

Ik vind dit horloge opvallen door zijn eenvoud, heeft een 41mm kastdiameter. Zowel de matzwarte wijzerplaat als het saffierglas zijn bol, typische features van horloges uit de jaren vijftig en zestig. En vanwege zijn drilled lugs een echte bandenswapper.

Bedankt voor kijken.

13 likes

Dat is een prachtig model! Veel plezier ermee.

1 like

Ik kende dit hele model niet, maar hij is erg mooi! :flushed:

1 like

Ik vind de Ranger echt heel tof, maar dat originele bandje kan echt niet :grin:
Maar zo te zien had je dat zelf ook al door :wink:

Op camo strap vind ik hem ook heel erg vet:

3 likes

Dat is een fijne aanvulling op de Grantour! :thumbsup: Nu de Black Bay nog. De bandjes heb je zo te zien al. :relaxed:

1 like

Klopt, de bandjes had ik eerder dan de Ranger. Ben zeer gecharmeerd van Black Bay 36mm met bracelet.

2 likes

Ben zelf fan van de Black Bay, heb de rode bezel versie. Maar de 36mm versie lijkt mij wel heel erg klein hoor zeker als je gewend bent aan het formaat van de Grantour en Ranger.

1 like

Ben ook fan van de BB, heb de 36mm met metalen bracelet omgehad bij Schaap Utrecht en hij oogt groter… een beauty.

1 like

Die Ranger is wel heel erg mooi zeg.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze prachtige aanwinst!!
Een gezaghebbend horloge van een befaamd horlogehuis!!
Veel draagplezier.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Prachtig alleen al door zijn eenvoud Gefeliciteerd ermee

1 like

Mooi! Maar wel het meest op de distressed zwarte band (die camo combi is ook wel lekker overigens)

1 like

Erg mooi. Eenvoudig, maar hierin zit juist de kracht van het horloge.
Veel plezier!
Gr.Wander

1 like