NA: Zwarte Spinnaker Hull

Heel lang naar zitten kijken en twijfelen en nu toch maar besteld. Drie dagen zitten schelden op PostNL die elke keer “vandaag” toch maar niet kwam. Afgelopen zaterdag uiteindelijk toch binnen.
Mijn grootste twijfel had ik over de dikte, maar die valt erg mee.

Dik tevreden hiermee: mooie cushion case met combinatie van glans en brushed (bezel en bovenkant van de lugs), perfecte maat (42mm en korte lugs), mooie wijzerplaat met verloop-effect, structuur en niet teveel tekst. Mooi ook hoe de afgeschuinde rand van het glas doorloopt naar de bezel. Wijzers zijn ook brushed en vangen mooi het licht.

Wat beter kan: saffierglas was fijn geweest en de band valt qua kleur toch wat tegen en is erg lang, maar ja, banden kun je wisselen.

Tenslotte complimenten voor SeriousWatches, perfect verpakt en met gratis vergrootkaartje (grappig) en een stroopwafel.

15 likes

Heel mooi :+1:
Draag hem met plezier!

1 like

Heel erg mooi en ik vind de kleur van de band er hartstikke goed bij passen.
Geniet van je nieuwe aanwinst.

1 like

Dat wel, maar hij valt bijna weg op mijn pols. Ik zou toch iets donkerder willen.

Of je gaat regelmatig even liggen sudderen op een zonnebank, hoef je aan de band niets meer te doen. :sunglasses:

1 like

Fijne klok ja kan je nog lang plezier van hebben.
ik heb zelf nog de zwarte met dat oude type wijzerplaat
en de band omgeruild voor een legergroene textiel op leer band dat zou je qua kleur evt. ook eens kunnen uitproberen.

1 like

Heb je een foto?

Dan valt dat zwarte horloge weer weg

2 likes

Misschien juist helemaal geen zon meer, dat ik lekker bleek word…

1 like

Niks mis mee!!

Jawel… alleen een lastig tijdstip om met dit licht
nog een fatsoenlijke foto te maken.

btw. het betreft hier een Claudio Calli bandje
ik heb de binnenkant overigens ingevet waardoor het donkerder wordt dan de standaard kleur.

grt. Gerard

1 like

Ziet er goed uit inderdaad.

Mooi horloge. Leuk om te zien dat de uuraanduidingen uitgesneden zijn en dus dieper liggen :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Een kordate verschijning!!
Speels, sportief en een vleugje chique!! Goed hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ja, vond ik ook. De wijzerplaat is echt top.

1 like

Mooi deze. Heb zelf ook een Spinnaker diver, zitten goed in elkaar deze klokjes.
Veel plezier er mee.

1 like

Veel draagplezier toegewenst met je nieuwe horloge!!!

1 like

Na een paar dagen dragen loopt hij tot nu toe gemiddeld +7,2 seconden per dag, niet slecht!