Na

Poh mooi hoor! Van de Seastar hebben ze ook een automaat hè (Powermatic 80) die een beetje tussen de Seastar van het plaatje en de Longines in zit. Heb je die ook nog overwogen? Denk wel dat deze een stuk tijdlozer is, ik vind hem in ieder geval ook prachtig en snap je overwegingen en keuze goed! Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi!

1 like

Welkom!:+1:
Goede keuze ook😁

1 like

Mooie nieuwe aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Leuk enthousiasme! Welgekomen…

1 like

Dank allemaal!!

Ja, dat klopt! Om eerlijk te zijn, had de dame van de juwelier die ook erbij gelegd. Die was zonder chronograaf. Inderdaad ook mooi, maar die vond ik minder mooi dan de Longines. De Hydroconquest is, hoewel ook een stoere verschijning, naar mijn idee wat verfijnder. Voor ongeveer hetzelfde geld was dan de Hydroconquest een nobrainer. Sowieso vind ik Longines wat hebben, als kind (lang geleden…) had mijn oom een Longines, dat staat me nog altijd bij. Al weet ik echt niet meer hoe dat ding eruit zag :joy:. Ik denk dat veel mensen zoiets hebben bij bijvoorbeeld een Rolex. Iets magisch wellicht. Ik ben dan ook zo blij als een kind :blush:

Dit is niet dezelfde… bij mij zit er een rood topje op de secondenwijzer. Is die van jou groter (de mijne is 41 mm. diameter)?
Heb je een grijze wijzerplaat of komt dat door de lichtval? De betreffende juwelier had ook een met grijze wijzerplaat. Errug fraai. Maar ik heb er verder niet naar gekeken op dat moment, aangezien die weer een stap hoger geprijsd was. En ik was al m’n budget al behoorlijk aan het oprekken :flushed:

Fraai hoor. Ik kan niet wachten tot volgende week!

dit is weer een hele mooie binnenkomer met een leuk verhaal over leuke horloges met mooie foto’s. welkom !

1 like

Dit is de 41mm met de grijze ceramische bezel en grijze wijzerplaat. Dus inderdaad een ander type. Maar die van jou is ook gaaf!

1 like

Ah… sweet! Dat grijs is echt prachtig.

De quartz uitvoering waar ik naar keek, had een blauwe wijzerplaat. Dat maakte me wel even aan het twijfelen, aangezien ik blauw ook heel mooi vind. Misschien wel mooier dan zwart. Maar ik denk dat blauw eerder verveelt (voor zover mogelijk bij zo’n mooi horloge…). De dame die me hielp vond dat zwart wat voornamer overkomen. Zeker omdat de kast al niet overbemeten is (ik had nog een heel, heel klein beetje twijfel of hij niet te klein was). Ik denk dat ze gelijk had. Plus natuurlijk dat m’n voorkeur uitging naar de automaat. Al met al ben ik heel blij met m’n keuze. Of had ik dat al gezegd? :joy:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja een automaat zit leven in.
Een Quartz zit een pacemaker in zal ik maar zeggen.

1 like

Hebbes!! :grin::grin:
Mijn hemel, wat een lange week zit erop voor me :joy:

2 likes