Mijn zoektocht begon zijn 15 jaar geleden. Het was zwart met een zwarte band en extreem minimalistisch met twee woorden erop… Rolex en Precision… Ik was verkocht!!
Hi, mijn naam is Petro en ik ben (bijna) verslaafd .
Ik zag “mijn” (Ja, ik moest koste wat koste het hebben!!) horloge ongeveer 15 jaar geleden op Chrono24 verschijnen en was direct verliefd.
De grap wilt dat ik eigenlijk geen horloge drager ben en toch was het liefde op het eerste gezicht.
Twee dagen later wilde ik het weer bekijken op Chrono24, maar het was jammergenoeg al verkocht. Ik had het stom genoeg niet opgeslagen dus alle gegevens spoorloos.
Ik starte mijn onderzoek naar deze unicorn maar kon amper wat info vinden. Enige wat ik wist was dat het vintage was, een Rolex en type Precision.
Gelukkig had ik een foto gedownload en stuurde het naar iedereen die ook maar wat met vintage horloges te maken had, maar geen geluk.
3 jaar later, na dagelijks alle zwarte precisions bekeken te hebben op Chrono was is ie er weer… tot overmaat van ramp was dit precies het moment dat ik een zware financiële tegenvaller kreeg. Dus met pijn in mijn hart moest ik het laten gaan.
Nu wel een zoekopdracht aangemaakt op Chrono24 in de hoop dat er eentje gauw weer op de markt zou komen. En ja… Je raadt het al… 12 jaar later…
liggend aan een zwembad… Ergens in Italië… Hoorde ik…pinggg… Berichtje op mijn telefoon. Pfff… ik bekijk het later wel. Nu ff genieten!
Net voor het eten checkte ik mijn telefoon en mijn hart bonste direct mijn keel in… daar was het… En wat wat het mooi… Ik kon m niet meer laten gaan… Zal ik…??
Dus een jaar geleden heb je een screenshot gemaakt van een horloge op chrono24 en dat wil je nu even delen. Leuk. Wij zien hier liever foto`s van horloges die je zelf hebt gemaakt.
Ik krijg overigens nooit pinggg op mijn mobiel als er een match is met een zoekopdracht op ch24. Toch maar eens de instellingen bekijken.