Gemist dat beide horloge merken door spelling correctie ook verkeerd geschreven zijn
Hoi Rob, kleine tip als je een NA topic aanmaakt. In dit geval had je als kop NA: Bulova en Lorus kunnen gebruiken. Daarnaast (dat doe ik altijd zei de gek ) wat info over de specs en iets meer foto’s. Daar houden we hier namelijk best wel van
Ik hoop dat je hier wat mee kunt
Ah ok. Mooie stad/omgeving ? Ik zit dit jaar weer in Poreč, en voor de 9e keer Istrië, misschien volgend jaar eens ergens anders kijken in Kroatië.
Yep, maar dan kan je altijd nog heel vriendelijk reageren vind ik of gewoon niet teveel woorden aan wijten, we weten wat je bedoelde en spellings controle is een apart verhaal, heb ik vooral last van bij whatsapp. Die maakt er soms de gekste woorden van
Vorig jaar in porec m’n Seiko pressage gekocht
Ik zat ook eens aan Kroatie te denken, maar dan wel het toeristische deel. Nog niet echt op gezocht. Maar scheelde het veel die Seiko met de prijzen hier in Nederland?
Ben ik benieuwd naar, kom meestal wel met 2 horloges meer huiswaards
Ik zal eens voor je int stadje kijken dit jaar. Scheelt niks volgens mij hoor.
Gefeliciteerd beide met jullie mooie horloges.
Gefeliciteerd en wat leuk om samen met je kind een horloge op vakantie te kopen! Superleuk!
Geniet ervan
Gefeliciteerd met jullie aanwinsten.
Over 2 weken in Kroatië. Wel slechts in Istrië. Das afzien maar weet niet of daar ook wat te vinden is. Sta open voor leuke ideeën.
Na een paar dagen truffels cultuur en duiken wil ik wel wat anders
Prijzen zijn gelijk maar vind het gewoon leuk om op vakantie rond te neuzen
Misschien niet verstandig ivm evt garantie maar zowel Seiko en bulova Europese garantie mits certificaat goed is ingevuld
Dat lijkt mij logisch, als alles goed is ingevuld zit het goed met de garantie. Zat even te kijken wat de BTW is in Kroatië, 25% dus en geen lid van de EU. Altijd oppassen dus bij het kopen. Maar nu snap ik dat de prijzen zo’n beetje gelijk zijn als hier
Was ook niet per se onvriendelijk bedoeld hoor! Gefeliciteerd met de mooie klok OP!
Gefeliciteerd en geniet van de vakantie!
Heerlijk toch, samen met jouw zoon etalages af gaan en horloges passen. Met de kerst op de taart, beiden een mooie NA. Proficiat! Geniet er beiden van!
Proficiat met jullie nieuwe aanwinsten, veel plezier ermee!!
Mooi man. Die Lorus verdient trouwens mooiere foto’s
Jullie beide gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Ah de waanzinnige garantie van seiko Nederland.
Na mijn eerste en tweede ervaring met deze vertegenwoordigers heb ik een mening.
Gelukkig zijn hier mensen te vinden die in oplossingen denken.
Ik hoop dat Seiko Japan niet ooit een quality audit doet bij de Nederlandse vestiging.
Het principe meet en exceed customer expectations is redelijk onbekend