NA

Nieuwe aankoop op vakantie

Op vakantie in Kroatië zoals welke vakantie schoppen met vrouw en kinderen
Mijn interesse natuurlijk gericht op horloges terwijl de vrouw en dochter kleren op de radar hebben staan
Mijn zoon (15) zoekt dit jaar fanatiek mee met mij de etalages af van verschillende juweliers
zelf al paar keer staan kijken naar bellova horloges en mij ook wat verdiept in de historie hiervan
Verschillende bekeken en omgehad tot ik deze (foto) tegenkwam en deze zeer gepast vond voor mijn collectie ( automaat en skeleton) 2 van mijn voorkeuren in 1
Mijn zoon kocht een automatische loris met groene plaat als eerste horloge ( papa trots op z’n smaak)

72 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Beide gefeliciteerd met jullie NA’s. Mooie vakantie herinnering en leuk dat je de hobby deelt met je zoon

2 mooie aanwinsten. Fijne vakantie nog!!

Mooie aanwinsten en een mooie herinnering aan Kroatië.

Leuk man .
Maar niet teveel op jullie horloge kijken daar.
Kroatië is daar veelste mooi voor.

Fijne vakantie.

1 like

Leuke aanwinsten :+1:t2::+1:t2:

3x geprobeerd te lezen wat er nou zou moeten staan; dan wordt de rest er vast niet beter van

2 likes

Gefeliciteerd jullie beiden met zowel de Bulova als de Lorus, wens jullie natuurlijk heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Heel leuk dat jij je zoon aan de hand meeneemt in de horloge hobby. Misschien ook wel leuk als hij ook hier lid wordt, je moet maar zo zien “jong geleerd, is oud gedaan”. Beetje jong bloed op het HF kan geen kwaad, heel veel oude knarren hier haha :smiley:

He Hugo, dat kan echt een stuk vriendelijker zou ik zeggen!! Klein beetje concentratie en je leest ipv schoppen gewoon shoppen. Zo dat probleem is nu ook uit de wereld, dus kan je ze nu beiden feliciteren want zo gaan we hier met elkaar om :wink:

9 likes

Leuk, genieten met je gezin en de horloge-hobby in het prachtige Kroatië, life is good!

1 like

Mijn beste,

Een mooie vakantie aanwinst.
En ook voor je zoon, een sympathiek horloge.
Gefeliciteerd!!

Ik wens jullie er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooie aankoop. Proficiat

Goeie topic titel.

1 like

Prachtige horloges, de Bulova met het “open” uurwerk en de fraaie Lorus voor jouw zoon! Zelf droeg vele jaren met plezier een lorus.:+1:. Fijne vakantie!

Zo hier en daar een leesteken gebruiken kan inderdaad nooit kwaad en komt de leesbaarheid alleen ten goede. Alsook de indruk die mensen van je krijgen.

Buiten dat; erg mooie aanwinst! Veel plezier ermee. Leuk dat je kinderen mee mogen genieten van je hobby. Probeer die microbe wel niet té vroeg door te geven, amders krijg je ze nooit het huis uit :sweat_smile::money_with_wings:

2 likes

Beetje flauw maar je hebt gelijk
Ik heeft wel Nederlands geheten maar dat had niet veel gehielpt
Zelf zeker nooit spelling correctie gehad in je text

1 like

Goeie aanwinsten hoor ! Waar heb je die gekocht in Kroatië ?

Rijeka