Om ze in het blauwe te zetten.
En dan foto’s maken & denken: what the heck, linearecta terug naar de horloge box.
Rare hobby!
Alleen de SKX gaat dus. Dé17380 met blauwe plaat van @BadgeandBezel weer terug gekocht, lol.
Om ze in het blauwe te zetten.
En dan foto’s maken & denken: what the heck, linearecta terug naar de horloge box.
Rare hobby!
Alleen de SKX gaat dus. Dé17380 met blauwe plaat van @BadgeandBezel weer terug gekocht, lol.
Je houdt jezelf voor de gek, dat weet je toch?
Als je met de gedachte speelt gaan ze uiteindelijk altijd, is mijn ervaring
Nope. Geen impuls meer hier!
Breitling komt terug, ik dacht… Ruimte maken!
Maar het levert niks op, de 3803_7080 is gewoon super vet & uniek & koop je nooit meer terug. De Hamilton levert geen drol op… SKX & Klokers opruimen & ik zit weer op mijn magische 12 stuks. Denk ik, het kunnen er ook 13 zijn, ben de tel kwijt…
Die Hamilton wekt toch wel mijn interesse moet ik zeggen…
Das pech, Field officer is ook naar boven onderweg
Meer dan de SKX En die doe je wel weg.
Die inderdaad niet weg doen want die is gaaf
Wat voor Breitling zit je aan te denken dan, ben benieuwd😃
Pfoe aan de titel te lezen dacht ik eerst dat je met de horloges van de trap was gevallen. Gelukkig ging het over wat anders haha
Skx is een duiker. Ik heb ook een diver 65, tudor BB, Blue Lagoon turtle, 17380 breitling… En als beater al een steel Gshock… Wat voegt de skx dan nog toe?
Dat klopt zeker. Maar komt de Hamilton met al het andere geweld dan nog wel om de pols?
Enige grote horloge waar ik het vind kloppen. Ben ook blij dat ik 'n officers versie heb & niet het 38mm exemplaar.
Die blijft toch lekker!
Misschien wel de mooiste wijzerplaat op deze wereld. @BadgeandBezel koopt 'm over een jaar weer van mij, want die is het met mij eens.
Wij dachten hetzelfde Ik had volledig verwacht wat foto’s te zien van kapotte klokjes na een duikeling van de trap.
Stukje psychologie, een soort van verlangen creëren met dit topic…?
Há, een psycholoog. I need you!
Dat “ruimte maken” heb ik nooit zo begrepen …
Als er iets is wat weinig ruimte in neemt zijn het horloges… als ze niet meer in je box passen koop er één bij of flikker de (vaak) even uit de gratie zijnde modellen in een la… Je komt ze vanzelf weer eens tegen…