2 Weken terug ben ik terug gekomen uit Hong Kong. Een waar paradijs voor de horlogeliefhebber wat mij betreft.
Om een lang verhaal kort te houden, het is een tweede hands Rolex Explorer II geworden met een witte wijzerplaat. Wel het oude 16570 model natuurlijk, want 39mm/40mm vind ik wel groot genoeg en de rode 24h wijzer vind ik mooier dan de oranje. Natuurlijk wat teveel geld uitgegeven door een 2009/2010 model te kiezen ipv een oudere, maar ja…
Het kan echter zijn dat je niet bij dat topic kan. Het topic staat namelijk in een subforum genaamd “Stuffis Generalis”. En dat subforum krijg je alleen als je minstens 30 dagen geregistreerd bent op GoT en minstens 50 posts hebt gedaan.
jantje.vlaam Schreef:
Ik denk dat Beeker bij Tweakers.net werkt. Op het
forum van Tweakers zelf kan ik als jarenlang lid
geen foto’s plaatsen.
Crew van Tweakers.net heeft inderdaad de mogelijkheid om foto’s up te loaden en te hosten. Vroeger alleen via de Crew FTP, maar al langere tijd (maart 2009)heeft Tweakers.net nu ook het Tweakers Fotoalbum. Deze feature kan je via de Karmastore kopen als je genoeg Karmapunten hebt. De grootte van het album hangt dan ook samen met je Karma. Foto’s in je Tweakers.net Fotoalbum kan je gewoon - zoals hier is gebeurt - op het internet linken. Werkt mijn inziens een stuk beter dan dingen als Photobucket, plaatjesupload en dergelijke.
Kijk maar eens op jantje.vlaam 's profiel op
tweakers
In stuffis generalis kom ik eigenlijk nooit. Maar
dan nog, ik kan niet direct plaatjes op tweakers
zetten.
Volgens mij heb je genoeg Karma om het Tweakers.net Fotoalbum te “kopen” en dus foto’s up te loaden en te gebruiken. Kijk maar eens op Karmastore https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore
. Kan zo niet zien hoeveel Karma het kost, want ik heb alles al qua opties. Handig zo’n Tweakers.net Crew Abonnement
Nee, juist waanzinnig klein. De rijke Chinezen komen hier om hun geld uit te geven. Bovendien hebben de Hong Kong Chinezen zelf ook redelijk wat poen. Je zou eigenlijk eens Nathan Road af moeten lopen van TST naar Mong Kok, dan weet je wel wat ik bedoel…
Box zat er niet bij papers wel Hong Kong is trouwens niet een standaard stukje China, het lijkt meer op New York Kans om daar een neppert te kopen lijkt me zelfs nog groter…
Ben zelf ook in Hong Kong geweest
Heb me er goed vermaakt alleen zaten we in een hotel in een buurt waar de taxichauffeur niet graag kwam. S’ avonds werd er dan ook vanuit vrachtwagens allerlij electronica verkocht.
Het ligt er maar net aan welke wijk, maar op Chrono24 zie je bijvoorbeeld ook veel aanbieders uit Hong Kong die toch origineel spul lijken te verkopen. Maar tegenwoordig kan je niet voorzichtig genoeg zijn