Ach, het leven is lang. De kans dat we bij ons pensioen een roseetje doen ergens waarbij jij een GS rockt en ik met een sub aan de tafel zit is in mijn optiek klein, maar niet afwezig.
Mijn reiservaringen van ruim een jaar geleden zijn te vinden in het off topic gedeelte van HF. Zoek daar op: āReisverslag Omanido in Japanā. Misschien heb je er wat aan, misschien vind je het leuk en anders: laat maar.
Je zou ook een mooie GS kunnen kopen. Ik zou de doos wel goed verstoppen/weggooien en het horloge dragen wanneer je richting NL komt
Grappig dat zelfs de wijze van presenteren van je handelswaar per cultuur verschilt. Lijkt wel een kermiswinkel.
Lijkt wel of je op kermis staat.
Gooi een paar yen in een sleuf en dan komt er een grijper uit het plafond.
Er is een Seiko museum winkel in Ginza net geopend. Daar hebben ze de nieuwste modellen binnen. Zelfs previews van unreleased editions. Er was een nieuw emaille dial model uit met het nieuwe dunnere movement.
Helaas zijn in Japan sinds een jaar en rebranding naar presage lijn alle prijzen omhoog gegaan. Ik heb 2 jaar geleden mān sarb nog voor 240⬠kunnen kopen.
Uiteraard zou ik een bijzonder horloge of leuke deal er niet voor laten liggen. Maar de beleving is toch wel heul anders.
Ooit in Melilla een mooie ana-digi Seiko gekocht. Ook dat was een bijzondere winkel. Iedere millimeter in vitrines en etalages was benut, waardoor het lastig kijken en vergelijken werd.