Hopelijk komt deze vol weer mee terug naar Nederland
Ik ga vooral op zoek naar JDM of niet meer leverbare Seikos. Welke model verdient volgens jullie een plekje in de horlogekoker?
Als iemand ook nog tips heeft voor welke winkels ik zeker moet bezoeken in o.a. Tokyo, Kyoto en Osaka, dan verneem ik dat graag. Van @Frederik81 heb ik al nuttige info gekregen.
Ik zou zeker de elektronica winkels bezoeken. Bic Camera en Yodobashi. Daar hebben ze o.a. Seiko en Grand Seiko. Je kan ook bij Don quijote kijken. Soort van Action waar ze ook Rolex, Seiko’s etc. verkopen.
Er zijn zat interessante jdm seiko`s welke niet meer geproduceerd worden en verzamelwaardig zijn.
SARB series
Bijv. dit model sarb021,023 & 045 De blauwe 045 vind ik het mooist.
De diverse Alpinst in SKX kasten sarb059,061 & 063.
De Alpinist werd ook geleverd in de Monster kast, maar die vind ik veel minder interessant.
SCVS series
Mocht je deze tegenkomen scvs005 denk dan aan mij. Ook met goudkleurige wijzers, cijfers 007
Dank voor de tips!
De Sarb045 staat al een tijd op mijn lijstje, net als de blue spark. Die laatste gaat het niet worden gezien de kleine maat, maar ik hoop ze beiden te zien (weinig kans vrees ik).
Ik hoop vooral een van deze modellen tegen te komen. Ti, enamel en twee voorzien van 4s uurwerken.
Daarnaast zou ik dit gekke ding wel eens willen zien.
Nou ja, ik ga het zien. Wie weet kom ik wel met een GS thuis
Ik zal in ieder geval de SCVS modellen voor je in de gaten houden.
Gewoon @HanDavinci -style redeneren, want hij heeft gelijk. Als je een GMT Master in staal, Sub of Dweller ziet voor een bedrag wat gewoon tegen list in NL aanschurkt: Meenemen die handel en hier verkopen aan pikkestijnen die er op lopen te geilen. Van de winst heb je zomaar per model een mooiere presage of een stuk van een GS gesponsord.
Citizen Chronomaster is altijd een idee, Henk. Da weddegij ook.
Een stuk? Als je een GMT-Master voor list meeneemt kun je twee keer een GS kopen van de winst. Ik ben er niet vies van in ieder geval, gratis geld is leuk en een gratis GS zal het ook zijn voor de liefhebber.