Naar mijn idee leuke wristshot ;-)

Was net aan het snorkelen hier in Bonaire en kreeg gezelschap van een mini tonijn die had bedacht dat hij mijn maatje wilde zijn :wink:

Dat mijn vakantie horloge geen hoogvlieger is vergeten we maar even :smile:

21 likes

Gaaf!:+1:

Fijne vakantie !

( enne we krijgen toch wel meer plaatjes
met deze klok en vissen tijdens het snorkelen te zien ? )

Tis een tarpon :stuck_out_tongue_winking_eye:

@beobachter zit gewoon thuis ergens in Lelystad of omstreken met zijn pols in het aquarium van de buurman.

Hoe denk je dat ik aan mijn fotogenieke shots kom…
:yum:

2 likes

Hij was wel zo slim om de tijd juist te draaien

1 like

Was vanmorgen…

tijdverschil iets van 6 / 7 uur toch ?

Geweldige foto! Geniet van je vakantie! Ben je al met de Sea Cow naar klein Bonaire gegaan? Mocht je op de bodem een titanium Citizen Orca vinden dan is die van mijn schoonzus…:sob:

1 like

Jaloers makende foto :smile::+1:

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties :wink:
Het is hier 6 uur vroeger en zijn net weer terug.
Moet bekennen dat ik nog een paar wristshots heb proberen te maken met wat andere hapsnurkers erbij maar valt niet mee…
Boven water is het hier een dorre boel maar zodra je je hoofd onder water steekt is het genieten geblazen!

We gaan van de week vast nog wel een keer naar klein bonaire dus zal nu extra goed opletten of ik iets zie blinken :imp: :grin:

Zijn hier nog even dus ga mijn best doen om de watchup nog wat keren te laten shinen :slight_smile:

Groetjes!

1 like

Hier nog een paar verse foto’s :wink:

Zo dichtbij als dat tonijntje kwamen ze niet dus heb maar scherpgesteld op de vissen ipv mijn horloge :slight_smile:

5 likes

Leuk … krijg nu ook zin in vakantie !

Haha…mijn duiker is geen hoogvlieger. Geweldig toch?

Ze lijken me allemaal niet geschikt voor consumptie :fearful:

Maar wat is het merk en type van het horloge?
Ik kan er zo gauw geen vissoep van maken.

Grt.

De vissen op de foto zou ik ook niet zo snel eten maar weet bijna zeker dat dat wel gebeurt ergens op deze aardbol :wink:

Het horloge in kwestie kocht ik jaren geleden al eens op schiphol voordat ik naar Mexico ging.
Plakmerk ā€œWatchupā€ met een quarts uurwerkje en geheel van titanium.
Op zich best een leuk horloge en gebruik de duikring nogal eens tijdens het snorkelen om te zien hoe lang ik al lig te weken…:slight_smile:

Aangezien ik meer met vintage mechanische horloges heb en ik die niet wil blootstellen aan deze omstandigheden is het een handig horloge.
Vreet wel batterijen trouwens…

Groeten!

Nog nooit van gehoord, dat merk. Maar, prima toch? Al zou het een wit gouden duiker zijn met diamantjes; qua functionaliteit voegt dat niets toe en de vissen imponeer je er ook niet mee!:wink:
Heerlijk man, zo’n vakantie en leuke plaatjes!

Je hebt helemaal gelijk :wink:

Nog bij Littman geweest? Is daar de belangrijkste juwelier/horlogehandelaar en tevens Rolex-dealer. Had er 8 jaar terug bijna gezeten als horlogemaker, maar dat liep net even anders… :confused:

Leuke pics hoor!

Vanmorgen even in de etalages gekeken maar niet naar binnen gestapt, zeker mooie horloges gezien maar buiten budget en dus ga ik die mensen niet lastig vallen :slight_smile:

Heb je er spijt van dat het niet door is gegaan om hier te gaan werken en wonen?

Vakantie en klimaat is hier erg lekker maar het is een verdomd klein eilandje en zou persoonlijk snel de kriebels krijgen als ik hier zou wonen denk ik…

Geen rommelmarkten! Nee dat zou ik niet trekken hahaha