Naar volle tevredenheid een NA gedaan

Afgelopen vrijdag werd er op Uhrforum een horloge te koop aangeboden dat ik graag wilde hebben. Zeer hoge plek op de wishlist, je kent het wel. Aangezien ik geen account heb op Uhrforum, heb ik de dag erna hier op HF een oproep, voor hulp om contact te leggen, geplaatst. Daar reageerde @James_T_Kirk op. Hij gaf aan het eerste contact wel te willen leggen en daar ben ik hem uiteraard nog steeds dankbaar voor.

De aanbieder een mailtje gestuurd en aangezien ik afgelopen maandag op vakantie zou gaan naar Oostenrijk, hadden we op maandag om 11.00 uur op zijn werk afgesproken. Ik maandagochtend op weg naar een BMW/Mini dealer in Kassel Duitsland. Redelijk op de route richting vakantiebestemming. Het leven kan soms zo mooi zijn. :slight_smile:

Ik maandagochtend punktlich, want daar houden Duitsers van, om 11.00 uur bij de dealer. Je vraagt je dan toch af wat voor een persoon je zo de hand gaat schudden, maar ik trof het, want het bleek een zeer jofiale kerel, die meteen betrouwbaar op mij overkwam. Soms heb je dat. Toen stond het voor mij al vast dat ik met een horloge zou vertrekken. Ik was alleen bang dat het in een zojuist gekochte BMW zou zijn. :grinning:

Het horloge zag er onberispelijk uit en was in de verkoop gegaan omdat hij te dik was om te dragen bij overhemden. Ik heb vervolgens een goede poging gedaan om het horloge om te doen, maar de man had van die verdomd smalle polsen. Gelukkig bekend met het draagcomfort van dit horloge, dus daar zat voor mij geen probleem. Schakeltjes zaten er keurig bij. Net als de rest, fullset dus en nog ruim een jaar garantie.

Koffie werd me overigens niet aangeboden, maar hij moet aangevoeld hebben dat ik geen koffie drink. Zo einfag und gemutlich verliep alles. Zeer tevreden dus. Kreeg zelfs nog een visitekaartje mee, mochten er achteraf nog vragen zijn.

Und jetzt die Bilder.

Betere foto’s zullen hier op het forum nog wel geplaatst worden. Dit is voor nu het maximaal haalbare.
Bedankt voor het lezen/kijken.

57 likes

Mooi verhaal en een pracht horloge. Hoe dingen op zijn plaats kunnen vallen zeg. Veel geluk ermee.

1 like

Mooie Pelagos!!!
Geniesse!!!

1 like

Mooi hoor!!

1 like

Wunderschön, mein Freund, ich bin froh, du hättest Erfolg. Es vergnügt mich sehr, dir helfen zu können! Ein Prosit! :wine_glass:

6 likes

De aanmeld eis om de Duitste taal in geschrift perfect te beheersen hebben ze gelukkig laten vallen zie ik! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtige aanwinst! Heel veel plezier ermee! :relaxed::+1:

1 like

Mooi verhaal, nog mooier horloge. Geniet ervan

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Wat een fantastische aanwinst!!
Een stijlvolle klok voor een langdurige polstijd!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Heerlijke strakke duiker. Erg lekker in het zwart. Gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Goed verhaal en prachtige Tudor. Altijd extra leuk, dit soort ontmoetingen :+1:t2:

1 like

Mooi man, leuk zo n forum als dit, en hulde voor dhr. James T Kirk!
Veel plezier met dit horloge gewenst.

2 likes

Erg mooi!!
Veel draagplezier en goed om te lezen dat het forum zo goed van pas is gekomen.

1 like

Proficiat, prachtig horloge en een mooi verhaal er omheen. Fijn dat het forum (en met name @James_T_Kirk je op deze manier heeft kunnen helpen!

Grt. Erik

2 likes

Gave aanwinst en leuk verhaal! Dank voor het delen en proficiat!

1 like

Mooi horloge en leuk verhaal om te lezen👍
Bedankt voor het delen

1 like

Mooie aanwinst! En je hebt je souvenir al binnen voordat de vakantie begonnen is, hoef je daar alvast niet meer over na te denken…

1 like

Leuk verhaal over je nieuwe aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Mooi ding! leuk verhaal ook zo. Geen BMW gekocht?

1 like

Mooi verhaal maar wat een prachtig horloge!

1 like