Naast je horloge ook een men purse?

Nog geen nieuws over off-topic weer open?

1 like
9 likes

De gemiddelde Tudor drager is kaal, zit vol tatoeages en draagt lederen tassen.

1 like

Oh ik dacht serieus dat het al weer open was, met al die onzinnige topics van vandaag/de afgelopen tijdā€¦

1 like

Mijn vraag was anders wel degelijk serieus :grin: En ik weet dat er velen zijn die naast horloges ook kijken naar zonnebrillen, tassen en schoenen.

Oh haha. Geen idee joh. Ik word niet echt in de loop gehouden helaasā€¦

Ik herken het probleem als ik in Indonesiƫ ben. Door het ontbreken van een jas of colbert mis je wat opbergruimte. Ik heb een klein lederen tasje van Camel active en een lederen laptoptas van Castelijn&Beerens. Een ander mooi merk voor klein lederwaren vind ik Braun Buffel.

2 likes

http://www.pappudoc.com/products/soft-brown-manbag

Deze man staat soms in Notting Hill in Londen en bij hem een tas gekocht voor mijn vriendin. Fantastische kwaliteit voor een erg lage prijs!

7 likes

Men purse :joy: voor je Deo en tampons zeker? Meestal hebben kerels een portemonnee, telefoon en een huissleutel bij. Voor meer spullen hebben ze rugzakken of autoā€™s bedacht. Men purse, hoe komen ze erbijā€¦

7 likes

5 likes

Of in een rugzak of in de zakken van je kleding. Andere opties zijn er niet helaas.

1 like

Hmmm, de handtas van mijn vrouw is altijd plek over :wink:

2 likes

Mijn beste,

Ik draag al jaren met veel plezier een sacoche - schoudertas van het Italiaanse merk Piquadro. :briefcase:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

4 likes

10 jaar geleden snapten ze in de VS overigens al niks van mijn Converse messenger bag. Dat leverde overigens wel een alleraardigst gesprek op met de verkoopsters in een Converse store. De meningen waren verdeeld over of ik gay was, of Europees :wink:

3 likes

Haha! Ik zou niet de behoefte hebben gehad om daar uitsluitsel over te geven denk ik. :smile:

1 like

Super ding is dat!

Hoezo vooroordelen?

1 like

Gewoon in je spijkerbroekzakā€¦val je ook minder op dan met die foute korte broeken van toeristenā€¦:slight_smile:

Problem Solved!

5 likes